2020-04-07, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu ligger Alex och Jasmine i sängen och pratar om att sätta Julia och Sami mot varandra. Sa du inte att Alex var med i rainbow din körda jävel.
Alex var med i Team rainbow ifrån början. kollat Live så jag har hängt med. Sami och Alex har rappat hela veckan och är goda vänner vilket dom flesta förstår. Problemet är att Julia hela tiden snackar med Amilia och hon har förmodligen redan bytt sida. Sami och Alex brukar träna styrketräning varje dag och det har dom gjort länge. Det är bara Rosapakten och Lennie som får enorma fördelar varje tävling.
Senast redigerad av Ricardos 2020-04-07 kl. 18:14.
2020-04-07, 18:07
Medlem
iridescences avatar
Ut med Jassa och Martin!
2020-04-07, 18:08
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Ut med Jassa och Martin!

Nej Alex ska ut före, Jassa är svårare att få ut.

Men Amilia ska ut först hon ska inte gå runt o tro att hon har chans på miljonen.

Sen ska ormen Alex ut, sen är det skitsamma typ vilka som åker, då får vi ta dem vi stör oss mest på.
2020-04-07, 18:09
Medlem
Jävligt korkad om någon av oss härinne eller på Discord har hackat Mergims konto. Tror han kommer vinna mer röster på det då folk kommer tycka ”synd” om honom.
2020-04-07, 18:09
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Det är väl Samis överbeskyddare på Flashback som ser Mergim som ett hot mot Guds gåva till folket(Sami)
Garanterat.

😂

Han är mer omtyckt och kommer bli det ännu mer, speciellt efter detta med kontot.. Hahahaha tro mig. Personen som tagit bort den kommer ångra detta för ingen gillar när någon blir utsatt för hat osv.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-07 kl. 18:18.
2020-04-07, 18:10
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är det Sami du menar? Isf ja det tror jag absolut att han gör, han är den typen av människa.
Tror du L och M beter sig lika i huset som utanför? Isf tycker jag synd om dom.

Pratade om Mergim
2020-04-07, 18:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Nu har Fake muslimen sinnesro, han får gå omkring i klänning och sminka sig som en transa, prisa Allah för svenskt påskfirande.
Har han fått trosor att ha på sig med månne?

Trosor??
Blöjor skulle väl passa den lille fjollan bättre? Sedan kan han ligga och drömma om hur ryggradslöse Lennie byter på honom och slickar honom ren mellan skinkorna.
Är det bara jag som inbillar mig, eller har han inte blivit ännu fjolligare på sista tiden? Självaste Jonas Gardell verkar ju vara värsta machosnubben i jämförelse med Mergim.
Undrar om hans pappa och farbröder sitter och är förbannade på honom när de ser hur han beter sig?
2020-04-07, 18:13
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jävligt korkad om någon av oss härinne eller på Discord har hackat Mergims konto. Tror han kommer vinna mer röster på det då folk kommer tycka ”synd” om honom.

Ja exakt detta sa jag, men han har redan många fans, men kommer nog få ännu mer nu pågrund av hatet vissa har mot honom fotfarande. Tror personen såg att han blir mer och mer omtyckt så han tog bort hans Instagram hahaha så barnsligt.
2020-04-07, 18:14
Medlem
jassa vilket falsk litet luder( ja kirsty jag kallar din syster för luder för det är vad hon är)

hon ska fan ut efter sitt snack med mergim
2020-04-07, 18:16
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nej Alex ska ut före, Jassa är svårare att få ut.

Men Amilia ska ut först hon ska inte gå runt o tro att hon har chans på miljonen.

Sen ska ormen Alex ut, sen är det skitsamma typ vilka som åker, då får vi ta dem vi stör oss mest på.

Tror inte jassa är lika stark längre efter all skit. Alex kan vara lite starkare för att han hänger med Sami men hoppas Samis fans sätt nu att han är en orm som jag och många andra har sätt för länge sen.
2020-04-07, 18:16
Medlem
riskns avatar
Jasmine sa till Mergim att anledningen till att Julia vill ha ut Frida är för att hon masserade Sami och att Julia är kåt på Sami.

Det är nog den rätta anledningen för förra veckan så kämpade hon mot Lennie och Amilia för att Frida skulle bli immun.
2020-04-07, 18:18
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa vilket falsk litet luder( ja kirsty jag kallar din syster för luder för det är vad hon är)

hon ska fan ut efter sitt snack med mergim
Kan inte annat än att hålla med!

Det verkar som att alla har lyckats se igenom ludret, som tur är. Till och med fjårtizarna.

Så det ser inte så där jätte ljust ut för henne om hon skulle sitta löst.

Får hoppas på att hon ryker snarast så man slipper allt skrik!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in