2020-04-07, 17:04
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Vad menade hon med det? Att Frida kramas ofta? Eller ville hon bara säga att Frida inte var värd mer än ett ord från henne?

Hon hade inget fint att säga om henne så hon fick ett kram bara pga hon kramas hela tiden.

Så fult, säger en hel del om Victoria. Frida är inte elak så nåt snällt kunde hon skrivit ner.
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag håller med dig och och även Jullan när hon säger att en gubbe hade lätt kommit undan fylledill som nästan kul och charmigt medan en kvinna automatiskt blir en tjackhora. Jag håller på Jullan för att hon är en självständig och stark kvinna även om Olga ibland kan bli jobbig men är oftast kul att se.
Exakt så!
Medlem
Zingo2s avatar
Julia skulle försöka pakta med M, J och S. Då kom Alex in direkt.😀
M och J nonchalerar henne, de fortsätter sitt äcklande.
2020-04-07, 17:05
Medlem
skillemandinkis avatar
Ang tävlingen.
Har jag fattat de rätt att de laget som vann har extra poäng till nomineringen? Ingen sitter ännu immun??
2020-04-07, 17:06
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Alltså varför går man ens med på att komma in som joker i BB? Det kommer alltid vara sist in först ut principen hos deltagarna och så har det typ alltid varit...
Jag förstår inte den tanken då jag tycker inte det är psykiskt påfrestande att vara isolerad. Ge mig 5 miljoner så kan jag vara instängd där i 5 år med 11 människor.
2020-04-07, 17:06
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jo alex vi ser allt och du skulle varit hemma idag om det inte var för din sonnugge nästa gång du sitter nominerad åker du åt helvete.

julia är totalt blåst just nu

Exakt Alex är en fucking Snake spelar med båda pakerna. Han har vart med rosa rummet innan men han hugg dom i ryggen med Lisa och Victoria sen hoppa han tillbaka till dom och ville ha ut Glasman o var emot dom i gula rummet och nu har han hoppat till gula igen. Hahaha en riktig fuckin 🐍
2020-04-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alex ormen har bytt sida många gånger där oddsen ser bäst ut där håller han till. Samma gäller Jassa även Martin. Hoppas dom åker dom spelar hårdast och fulast.
Alex har aldrig bytt sida. Han har aldrig varit med i rosapakten. Han och Lisa var utanför deras pakt. Alex var med i Rainbow tidigt. Har inte sett honom byta sida. Däremot kan Julia bytt sida till Rosapakten hon snackar med Amilia hela tiden och lämnar info om Team rainbow till henne.
2020-04-07, 17:08
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Jo Alex Sami Martin Glasman Jasmine kört ihop länge. Alex pratade med dom eftersom han inte var med i rosapakten. Julia har svängt över till Rosapakten hon snackar med Amilia hela tiden. Frida har också bytt rum. Så troligtvis är hon med i Rosapakten.

Alex jag hoppat flera gånger fram och tillbaka mellan rosa och gula.... Han är riktig orm!!
2020-04-07, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hon hade inget fint att säga om henne så hon fick ett kram bara pga hon kramas hela tiden.

Så fult, säger en hel del om Victoria. Frida är inte elak så nåt snällt kunde hon skrivit ner.
Fast jag tycker inte hellero om frida känns så falskt med hennes kramar och positivitet. Hon anslöt sig direkt till Sami, Glasman och julia för att dom var populära.
2020-04-07, 17:09
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag förstår inte den tanken då jag tycker inte det är psykiskt påfrestande att vara isolerad. Ge mig 5 miljoner så kan jag vara instängd där i 5 år med 11 människor.

Ja jag skulle inte heller ha nåt problem med att vara isolerad.
Men jag menar, de som kommer in som jokrar har sämre förutsättningar då de flesta tänker ”sist in först ut”. Självklart missar man väl inte chansen om man får vara med och tävla om en miljon, men man går ju med på att ha sämre förutsättningar än de andra som kommit in vid starten av programmet. Hoppas du förstår hur jag menar, vet inte hur jag ska formulera mig haha
2020-04-07, 17:12
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Alex har aldrig bytt sida. Han har aldrig varit med i rosapakten. Han och Lisa var utanför deras pakt. Alex var med i Rainbow tidigt. Har inte sett honom byta sida. Däremot kan Julia bytt sida till Rosapakten hon snackar med Amilia hela tiden och lämnar info om Team rainbow till henne.

Haha skojar du med mig det var inte länge sen han pratade med rosa rummet att hålla ihop och köra ut Glasman då var han på deras sida för oddsen var bättre på deras sida han skratta även då.... Han är en snake 💯 han kör nu även med båda pakterna som du ser i gula rummet.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-07 kl. 17:20.
2020-04-07, 17:13
Medlem
Nu blir Jassa uppmärksamad på att hon skriker mycket! Tog bara över 50 dagar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in