2020-04-07, 16:56
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fattar de inte att båda Amilia och Mergim kommer sätta 2p på Alex? Lennie antagligen 2p till Julia och 1p till Alex. Vet inte varför Julia tror att de kommer nominera Sami redan.

Antingen är hon dum eller speler dum för att hon märker att han är i zonen då passar hon på att hoppa på där också och spelar och vill köra ut han.
2020-04-07, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
julia har alltså surat ihop på frida efter sängbråket och att hon byter rum nu så hon ska nominera henne som nummer 1 före amilia
Julia är alldeles för känslostyrd och labil för såna här spel.
2020-04-07, 16:57
Medlem
iridescences avatar
Jag kan inte rå för det men jag älskar Julia! Hon är Big Brother för mig. Viker sig inte för någonting och är bara show, har fått många goda skratt tack vare henne. Det ska mycket till för att jag ska vilja ha ut henne. Skiter i att hon paktar eller vad hon håller på med just nu, de andra är ju verkligen inte mycket bättre.
2020-04-07, 16:58
Medlem
likebananass avatar
Hör snacket nu på liven. Jag kan dock hålla med att Frida skall ut. Hon kom in sist och tycker inte att hon skall vara kvar. De andra även Amelia har varit där längre. Så får jag chansen röstar jag gärna ut Frida, hon tilför knappt något heller. Just my two cents.
Medlem
jo alex vi ser allt och du skulle varit hemma idag om det inte var för din sonnugge nästa gång du sitter nominerad åker du åt helvete.

julia är totalt blåst just nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Tråkigt att dem inte förbjudit nominerings pratet.Det är så jäkligt tråkigt att höra på.Alex kommer sedan skvallra till Martin och Jasmine
Vem bryr sig? Det är Julia som spelar ett fult och korkat spel just nu. Hoppas faktiskt hon åker ut efter Amilia. Hon vänder kappan efter vinden hela tiden. Inte lite man stör sig på henne.
2020-04-07, 16:59
Medlem
Eagle35s avatar
Ormen säger att dom skriker i rosa rummet haha han skriker själv och sjunger rappar och gör en jävla konstiga ljud klick ljud osv, han säger konstiga saker också.
2020-04-07, 17:01
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Julia: om dom får bestämma i Rosa, kommer jag, Sami, Amilia och Lennie sitta på måndag för de tror det blir fyra st.
Är ju precis vad Alex vill.😀
Hon får sluta pakta, för hon klarar inte av det!
Julia vet ju inte att Alex är en orm och har Julia som nominerings 1-2.Alex vill bara ha Info från Julia och Sami hur dem tänker sedan agerar dem
2020-04-07, 17:01
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Jag kan inte rå för det men jag älskar Julia! Hon är Big Brother för mig. Viker sig inte för någonting och är bara show, har fått många goda skratt tack vare henne. Det ska mycket till för att jag ska vilja ha ut henne. Skiter i att hon paktar eller vad hon håller på med just nu, de andra är ju verkligen inte mycket bättre.
Jag håller med dig och och även Jullan när hon säger att en gubbe hade lätt kommit undan fylledill som nästan kul och charmigt medan en kvinna automatiskt blir en tjackhora. Jag håller på Jullan för att hon är en självständig och stark kvinna även om Olga ibland kan bli jobbig men är oftast kul att se.
2020-04-07, 17:02
Medlem
riskns avatar
Så här ser pakterna ut

*
Sami
Julia

*
Martin
Jasmine
Alex:
Är en jävla orm som låtsas stå på Samis och Julias sida

*
Lennie
Mergim
Amilia

*
Frida: Jag tror hon röstar med hjärtat och hon kommer nog rösta på Alex för hon sa igår att hon inte har kommit nära honom. Hon gillar Sami och Julia men även kärleksparet Jasmine och Martin. Nu är Sami och Julia otaktiska som stöter bort henne för Alex som låtsas spela med dem så jag tror det finns en risk att Frida röstar med rosa sovrummet då de är snälla mot henne och Amilia ger henne extra uppmärksamhet efter de har sett en spricka där.
2020-04-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Vad jag sett så tillhör inte Sami deras pakt.Sami och Julia är tajta varför då hugga en vän han haft i 2 månader
Jo Alex Sami Martin Glasman Jasmine kört ihop länge. Alex pratade med dom eftersom han inte var med i rosapakten. Julia har svängt över till Rosapakten hon snackar med Amilia hela tiden. Frida har också bytt rum. Så troligtvis är hon med i Rosapakten.
2020-04-07, 17:03
Medlem
137MGs avatar
Alltså varför går man ens med på att komma in som joker i BB? Det kommer alltid vara sist in först ut principen hos deltagarna och så har det typ alltid varit...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in