Citat:
Ursprungligen postat av
uncommon-name
Det jag funderade över var om han träffade nån när han var ute straxt efter 12 och som han bjöd med in på en kaffe eller nåt och sedan släppte ut då han forcerade dörren men inte lämnade byggnaden?
Han skrev ju till A*ndreas att han var välkommen dit på kaffe eftersom han var ensam på kontoret.
Eller att döttrarna svängde förbi för att lämna eller hämta nåt.
Egentligen lönlöst att spekulera. Ingen skulle i alla fall berätta om de varit där eller inte och inte han heller.
Så det kan vi ju strunta i..
Men.. Jag skulle ändå vilja få kläm på hur det funkar med mobilnummer och dessa kommunikationsappar:
OM Hanna har ett kontantkort och annan mobil (de hittade ju ganska många mobiler utan sim-kort hemma hos SD), så skulle det kunna förklara varför hon inte kan hålla koll på om hon pratat med folk eller sms:at med folk och varför man inte hittar uppgifter på att hon har ringt när hon sagt att hon har ringt eller blivit uppringd??? Och rimligen har man då kunnat gå under IT-radarn???
Bara undrar. Kanske helt fel.
Såg att SD löst det som så att när han blev av med mobilen, så fick han låna HD's mammas mobil och då skapade appar och konton (tex whatsapp) genom hennes privata google-konto.
A*ndreas och barnen skulle nog berätta om de varit där? Dessutom borde utredarna ha koll eftersom de vill veta om det finns vittnen när han kommer med påståenden.
Jag räknar med att SD ljuger, eftersom han gör det mest hela tiden. Här finns det ju ett behov, han behöver få dit både sperma på kjolen och blod på kläderna.
Dörren forcerades ju ytterligare en gång på em, då vid 15:06. Då är L*ena på sjukgymnastiken och ännu inte cyklat därifrån. Ingen logg när någon passerar ut förrän kl 16:10 då SD lämnar jobbet.
Vad gäller H*annas "AA Hanna ICE Lilla Lila (0704733506)", kanske någon mer insatt kan klura ut hur det hänger ihop. Jag tänker dock att utredarna har ju koll på dessa eftersom de finns med i FUP.