2020-04-07, 14:43
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varför gör de en så himla stor grej av det här med sovrummen och var alla sover?

Alla gånger någon demonstrativt bytt sovrum efter ett bråk, att Alex helt plötsligt valde att flytta ut från rummet han sovit i sedan dag ett och att Frida nu ska behöva dra värsta försvarstalet för att hon vill byta sovrum för att Alex kom och tog hennes säng?!?!! Så löjligt.

Men antar att det kanske blir så där inne för att de inte har så mycket annat att tjafsa om.

Alex bara tog hennes plats borgmästaren, dom vill ju körs ut henne för fan så som dom håller på. Alex ormen byter grupp där oddsen ser bättre ut det har han gjort varje gång.
Medlem
xrlpyts avatar
Rätt kul tävling, men återigen slås man av hur låg budgeten är. BB har alltså investerat i nio trä-ägg.. Och priset är ju helt meninglöst om det bara är 1 nomineringspoäng.
Medlem
Honeyryders avatar
Hur länge ska de leta?
2020-04-07, 14:44
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alex bara tog hennes plats borgmästaren, dom vill ju körs ut henne för fan så som dom håller på. Alex ormen byter grupp där oddsen ser bättre ut det har han gjort varje gång.

Gissar... att du inte tycker om Alex?
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han har ju pratat om sin fd sambo Anna hur mycket som helst i huset, han sa själv att han var sugen på Vicky, han har pratat om fisting osv. Visst, allt kan vara lögn, men varför skulle han ljuga om det? Han har ju ingen galen släkt som skulle hedersmörda honom om han kom ut som bög.
Jag ser det jag ser. Okey om han haft nån tjej som spel för gallerierna men ingen normal karl skulle vilja ha fjoll-Mergin klängande och pussandes annars. Jag tror Lennie är bög till 100% Många karlar som gifter sig för att dölja sin läggning.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Hur länge ska de leta?

1 timma. Typ 40 min kvar nu..
Medlem
Samis ägg gömdes bakom en liten lucka i tröskeln.

https://imgur.com/aKD0lE9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Aha! Smart. Eller fanns det några regler för att man inte fick göra så?

Hur länge ska de hålla på?
Överlägset smartast!! Nej, de enda reglerna var att man skulle kunna då det (man fick alltså inte kasta upp det på höjder) och att man inte fick gömma det bland personliga saker. Och inte i Annexet eller bikten.

En timme har de på sig. Och det lag som har färst ägg i sin "hållare" vinner. Det går alltså snarare ut på att ha hittat bra gömställen än att vara snabb att hitta de andras ägg
2020-04-07, 14:45
Medlem
Var gömde Frida och Amilia?
2020-04-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Var gömde Frida och Amilia?
Frida i den stora vita krukan i köket, Mergim hittade hennes ägg. Amilia i frysen i mitten i köket, tror jag. Alla tre har varit där och letat, men ingen har hittat det haha.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Absolut! Precis som med Amilia så drar sig Lennie ofta undan, njuter varje gång. Mergim verkar ändå förstå den hinten medan Amilia inte verkar märka haha.
Jag tror inte Mergim kan låta bli, han är ju så jävla kär i Lennie. Hade kunnat vara något fint om han va en bättre människa och dessutom va ärlig med sin läggning.

Just pga detta jag önskade Virran skulle vara kvar, tänk om något hade kunnat hända med Lempa liksom!!! Inte för att det verkade som det men man vet ju aldrig.
Nej, det verkade kört för Lennie och Vicky, jag tror inte Lennie var helsåld på henne och han förstod ju att Mergim och Amilia hade brytit ihop helt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Frida i den stora vita krukan i köket, Mergim hittade hennes ägg. Amilia i frysen i mitten i köket, tror jag. Alla tre har varit där och letat, men ingen har hittat det haha.
Tackar! 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in