2020-04-07, 14:06
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Alltså krossade chips vet jag inte, men jag brukar panera kyckling i cornflakes och det är jävligt gott
Inte alls tokig idé 😀:
Gör så här

Tina torsken.
Skala och koka potatisen.
Krama sönder cornflakes lätt till grova smulor. Vispa sönder äggen.
Krydda fisken med 1 tsk salt och 1 krm peppar. Vänd fiskbitarna i äggvispet och sedan i cornflakes.
Stek fisken i matfettet på svag värme i ca 5 minuter på varje sida.
Starta timer
Klyfta citronen.
Remouladsås: Hacka picklesen och rör ihop med crème fraiche och curry. Smaka av med salt och peppar.
Servera fisken med potatis, remouladsås och citronklyftor.
För alla
Gör glutenfri: välj glutenfria cornflakes.
Gör laktosfri: välj laktosfritt matfett och laktosfri crème fraiche.
Gör mjölkproteinfri: välj mjölkproteinfritt matfett. Byt ut crème fraiche mot Imat fraiche (innehåller havre) eller Sour Supreme (innehåller soja).
2020-04-07, 14:07
Medlem
Martin har nog den tröttaste rösten i BB's historia. Släpp loss lite för helvete, varje mening behöver inte låta perfekt.
2020-04-07, 14:08
Medlem
xrlpyts avatar
Även ledsamt att behöva bevittna hur Amilia jagar Lennie hela tiden, men så fort hon slår sig ned bredvid honom så börjar en timer i Lennies huvud tills han måste springa därifrån. Jag kanske övertolkar, men Amilia ser så ledsen ut ibland. "Älska mig Lennie, ÄLSKA MIG, VARFÖR ÄLSKAR DU MIG INTE LENNIEEEEEEEE.."
2020-04-07, 14:11
Medlem
Varför gör de en så himla stor grej av det här med sovrummen och var alla sover?

Alla gånger någon demonstrativt bytt sovrum efter ett bråk, att Alex helt plötsligt valde att flytta ut från rummet han sovit i sedan dag ett och att Frida nu ska behöva dra värsta försvarstalet för att hon vill byta sovrum för att Alex kom och tog hennes säng?!?!! Så löjligt.

Men antar att det kanske blir så där inne för att de inte har så mycket annat att tjafsa om.
2020-04-07, 14:12
Medlem
Om äggen väger hade jag lagt ett i poolen
2020-04-07, 14:14
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Inte alls tokig idé 😀:
Gör så här

Tina torsken.
Skala och koka potatisen.
Krama sönder cornflakes lätt till grova smulor. Vispa sönder äggen.
Krydda fisken med 1 tsk salt och 1 krm peppar. Vänd fiskbitarna i äggvispet och sedan i cornflakes.
Stek fisken i matfettet på svag värme i ca 5 minuter på varje sida.
Starta timer
Klyfta citronen.
Remouladsås: Hacka picklesen och rör ihop med crème fraiche och curry. Smaka av med salt och peppar.
Servera fisken med potatis, remouladsås och citronklyftor.
För alla
Gör glutenfri: välj glutenfria cornflakes.
Gör laktosfri: välj laktosfritt matfett och laktosfri crème fraiche.
Gör mjölkproteinfri: välj mjölkproteinfritt matfett. Byt ut crème fraiche mot Imat fraiche (innehåller havre) eller Sour Supreme (innehåller soja).

Nu blev jag extremt hungrig
2020-04-07, 14:15
Medlem
Nån skulle ha försökt smyga in ett ägg i uppdragstoan 😊
2020-04-07, 14:17
Medlem
Nya BB-rösten låter lite piggare. Den gamla blev kanske trött på att bli kallad arg
2020-04-07, 14:18
Medlem
Hahaha satan vilket gömställe.
Medlem
avixs avatar
Julia får absolut inte vinna, då får både mergim och ami varsin extra röst..
Medlem
137MGs avatar
Härligt gömställe av Sami!
2020-04-07, 14:19
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Även ledsamt att behöva bevittna hur Amilia jagar Lennie hela tiden, men så fort hon slår sig ned bredvid honom så börjar en timer i Lennies huvud tills han måste springa därifrån. Jag kanske övertolkar, men Amilia ser så ledsen ut ibland. "Älska mig Lennie, ÄLSKA MIG, VARFÖR ÄLSKAR DU MIG INTE LENNIEEEEEEEE.."
Hon måste väl ha fattat att han är bög?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in