Citat:
Ursprungligen postat av
Sharm0ta
Vad fan snackar du om för komplex, din jävel?
Jag tål inte horungar som lägger sig platta vid minsta lilla motstånd så bespara mig dina jävla bortförklaringar i efterhand. Du är en ynklig svensson som försöker snacka dig ur problemen. Punkt!
Ditt behov av invektiv i relation till substans vid bemötande av någon tyder för en hobbypsykolog som undertecknad på ett stort hävdelsebehov, troligtvis grundad i komplex för upplevt mindervärde.
Nåja, det var lite offtopic. Om något så menar jag att det är de/ni som skriker ”ISOLERING!” som är de som verkligen gett upp, fly in i ensamheten för att undvika all form av risk. Det är farligt att leva, man kan faktiskt dö. Ja, det kommer dö många av covid19, det tror jag alla är överens om. Antalet, om jag får killgissar, blir lika högt i slutändan oavsett om alla sätts i karantän eller ej. Släpp navelsträngen för fan, det är ju du som lägger dig platt för en motgång, inte jag! Ett faktum som inte förändras av att du låtsas spela tuff genom att kalla folk för horunge och försöker skrika dig ur en diskussion. Tror du ärligt talat att viruset kommer att utrotas genom åratal av karantän eller tills ett supervaccin skapas? För det är nämligen det enda alternativet till flockimmunitet. Eller har du måhända missförstått vad ordet betyder?