Jasmine, Alex och Martin pakten är fett rolig. Deras IQ ligger på sammanlagt 40 och ingen av dessa har en minsta chans på vinsten i BB. Dagisbarnet Jasmine har alla tröttnat på, vilket uppenbarade sig under omröstningen igår där kvinnohataren Mergim röstades före. Kongo-Alex och Tram-Martin är i samma popularitet som Frida, om inte mindre.
Jag kan inte förstå de som röstade på Jassa framför Vickan igår.. jag kan förstå att man ogillar hennes skitsnack och att hon alltid ska synas etc. Jag stör mig själv på det.
Men vem gör bättre tv mellan dem?? Jassa är i en tråkig relation som gör att hon ligger i sängen stor del av dagarna, hånglar och skriker.
Vickan är singel, skrattar mer och bjuder mer på sig själv och det fanns så mycket mer potential över vad som kunde hända med henne i programmet än med Jassa. Hade något hänt mellan Vickan och Lennie, fattar ni hur lacka Amilia och Mergim blivit?! Eller bara om deras vänskap hade blivit närmre varandra så hade de två idioterna blivit svartsjuka.
Oavsett så klagar vi över hur tråkiga deltagarna är och hela säsongen är under all förväntan, men så röstar vi hellre kvar någon som gör programmet ÄNNU tråkigare?
Jasmine, Alex och Martin pakten är fett rolig. Deras IQ ligger på sammanlagt 40 och ingen av dessa har en minsta chans på vinsten i BB. Dagisbarnet Jasmine har alla tröttnat på, vilket uppenbarade sig under omröstningen igår där kvinnohataren Mergim röstades före. Kongo-Alex och Tram-Martin är i samma popularitet som Frida, om inte mindre.
Exakt det jag menar dom är inget hot mot sami så låt dom tro att dom bestämmer det är ju bara bättre för oss.
Jag kan inte förstå de som röstade på Jassa framför Vickan igår.. jag kan förstå att man ogillar hennes skitsnack och att hon alltid ska synas etc. Jag stör mig själv på det.
Men vem gör bättre tv mellan dem?? Jassa är i en tråkig relation som gör att hon ligger i sängen stor del av dagarna, hånglar och skriker.
Vickan är singel, skrattar mer och bjuder mer på sig själv och det fanns så mycket mer potential över vad som kunde hända med henne i programmet än med Jassa. Hade något hänt mellan Vickan och Lennie, fattar ni hur lacka Amilia och Mergim blivit?! Eller bara om deras vänskap hade blivit närmre varandra så hade de två idioterna blivit svartsjuka.
Oavsett så klagar vi över hur tråkiga deltagarna är och hela säsongen är under all förväntan, men så röstar vi hellre kvar någon som gör programmet ÄNNU tråkigare?
För att loudret kör med kärleks-taktiken.
Finns ett stort antal fjårtizar som vill se det utvecklas mellan hon och mesiga snickaren. Tyvärr. Men hon är ju uppenbarligen inte så poppis som man först trodde, det bevisades igår. Hon kommer ryka nästa gång hon sitter.
För att loudret kör med kärleks-taktiken.
Finns ett stort antal fjårtizar som vill se det utvecklas mellan hon och mesiga snickaren. Tyvärr. Men hon är ju uppenbarligen inte så poppis som man först trodde, det bevisades igår. Hon kommer ryka nästa gång hon sitter.
Man hade chansen i går men valde Vicky så hon kommer sitta rätt safe nu mer ska du se, Taktiken kraschade då man tog ut fel person tyvärr!
Jag tycker det är extremt skumt att de FORTFARANDE får pakta. Ingen tittare vill se mer av det, nu.
I brevet de fick förut så stod det "BB säger till när ni inte längre får pakta"
Det känns ju då som att BB drar ut på det för att antingen:
1. BB anser att deltagarna ska få "pakta klart" och vara överens i pakterna
2. BB kommer göra så att vissa inte kan bli röstade på av vissa. Alltså typ försöka förstöra för paktningarna?
Tycker inte det är ok att säga HEYY KUL FINALVECKA ÄR NI TAGGADE PÅ ATT SLIPPA ALLT SKITPAKTANDE?? Känns det som ni ser på ph?? Inte nu längre!!
Sen är det fortfarande exakt samma djävulska pakteri
Också: "klä på er och sminka er DIREKT"
Två timmar senare och inget har hänt? Så extrema mängder med dötid.
Och huset är för stort. Det gör verkligen att det blir grupperingar..
Alex är enligt vad vi sett och hört rätt så illa omtyckt av relativt stora delar av tv-tittarna. Varför? Här kommer svaren kära vänner.
- Han smaskar mycket tycker flashbacknissarna som menar att man absolut inte får göra det. De misstänker att han kommer från utomjordiska förhållanden eller från en sån där främmande kultur. De vet inte riktigt.
- Han bidrar inte med något alls i huset säger kritikerna. Bortsett från att han håller i allvarliga och känsliga stormöten när gruppen måste bli sams, och att han får en överviktig skuldsatt person att vilja byta livsstil.
-Han paktar ihop sig alldeles för mycket menar också kritikerna. Frånsett att han hade ett tidigt avtal med Vickan som han egentligen ångrade under tidens gång. Men som han vägrade avsluta av principskälet att stå fast vid sitt ord.
- Han kan inte gå runt och visa upp överkroppen och titta hungrigt på några av damerna. Sånt gör man inte i denna del av världen. Vi svenskar förhåller oss till värdegrunden att sexuella blickar räknas som ofredande.
- Han ser lite stötande ut också med dessa tatueringar och örhängen och linnen. Kan han va en sån där kriminell typ? Möjligen... Juste det där med att han hjälper till i köket är bara en konsekvens av all samhällstjänst han har fått gjort genom åren.
- Säg inte bombaclat! Helt opassande uttryck. Tittarna följer nämligen språknormer som de anser passande.
Eller vänta nu. Kan impopulariteten ha något att göra med hudfärgen? Publiken är lixom inte riktigt som dig Alex. Jag är väldigt ledsen för det.