2020-04-07, 12:31
Medlem
Zingo2s avatar
Läget för utröstning just nu:
1. Alex, Martin eller Jassa
4 Amilia
2020-04-07, 12:31
Medlem
Alex är minst begåvad i huset, han kan inte föra en konversation om det inte handlar om paktande skitsnack eller tjejer
2020-04-07, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mycket roligare att titta på Sami och Mergim som lagar lunch. Vad gulliga de är i sina påskkärringskläder. Skrattar och hjälps åt.

Härligt med panering av cornflakes och chips

Väntar bara på att någon ska skära av sig fingrar eller hugga sig i låret med den där vassa kniven de ristar i kvastarna med x(
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
4 Amilia
Håller med på de 👍
Medlem
Men alltså funkar det inte så att de får nominera personer som vi tittare sedan röstar mellan? Det kommer ju inte spela någon roll om de väljer att nominera Sami tidigt, för han lär ju slå ut alla han står mot ändå? De kommer knappast få ut honom som fyra i ordningen, utan riskerar bara själva att åka mot honom om de nominerar honom.

Kollar inte liven så vet inte vad som sägs, så baserar mina påståenden endast på det ni skriver här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Härligt med panering av cornflakes och chips

Väntar bara på att någon ska skära av sig fingrar eller hugga sig i låret med den där vassa kniven de ristar i kvastarna med x(
Panerar de med chips? 😂😂😂😂
2020-04-07, 12:33
Medlem
icons avatar
Jag ångrar inte en sekund att jag röstade på Alex igår. Ville bli av med Virr. Betyder inte att jag gillar Alex i huset. Tvärtom.
2020-04-07, 12:33
Medlem
Fjollalbanen får äntligen klä ut sig som den riktige kärring han är.
2020-04-07, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag ångrar inte en sekund att jag röstade på Alex igår. Ville bli av med Virr. Betyder inte att jag gillar Alex i huset. Tvärtom.

Samma här
2020-04-07, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Panerar de med chips? 😂😂😂😂

Krossade chips och cornflakes
2020-04-07, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men alltså funkar det inte så att de får nominera personer som vi tittare sedan röstar mellan? Det kommer ju inte spela någon roll om de väljer att nominera Sami tidigt, för han lär ju slå ut alla han står mot ändå? De kommer knappast få ut honom som fyra i ordningen, utan riskerar bara själva att åka mot honom om de nominerar honom.

Kollar inte liven så vet inte vad som sägs, så baserar mina påståenden endast på det ni skriver här.
Så är det. Men jag tror Martin, Jasmine och Alex underskattar Sami. Trots att han bland annat vann en ”titta räddar” omröstning före vad de trodde på förhand var mer favoriter, Lennie och Jasmine.
2020-04-07, 12:37
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
4 Amilia

Håller med.

Citat:
Ursprungligen postat av icon

Jag har gillat Alex fram tills igår. Hade inte så mycket koll på honom innan och tycker han är snäll som hjälper Sami med träningen. Nu vill jag VERKLIGEN ha ut honom, men ångrar inte att jag röstade på honom igår heller. Det är så skönt att Victoria har åkt ut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in