2020-04-07, 12:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
"Amilia, Julia, Sami, Mergim." Ordningen som Jasmine, Alex och Martin vill ha ut deltagare. Martin är den som drar i trådarna. Han och Jasmin är numera på min priolista att rösta ut. Alex verkar vända kappan efter vinden så honom bryr jag mig inte om.
Hoppas nån av dom sitter mot Sami någon gång nu framöver.😀😀😀😀😀
2020-04-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Där har ni det ni dumma Sami fans som röstade kvar Alex, Alex vill ha ut sami efter de fått ut julia HAHAHAH
Alex är endast kvar för att ingen ville ha kvar Victoria. Alex kommer åka ut vem han än står emot, han hade endast tur igår.
2020-04-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag hatar de här tre nu. De har suttit konstant i tolv timmar med samma samtal. Jassa som senast för någon vecka sedan sa att hon inte ska pakta mm.

Nu vill jag nästan ha ut dessa tre innan Amilia. Hon kan ju ändå vara lite roligt ibland.

Verkligen, bara paktande och smackande från denna trio. Alex på mat och Jassa och Martin smaskandes på varandra. Kul, jättekul!
2020-04-07, 12:25
Medlem
haha sami mergim lagar käk alltså undra hur det kommer sluta? katastrof tror jag
2020-04-07, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Alex är endast kvar för att ingen ville ha kvar Victoria. Alex kommer åka ut vem han än står emot, han hade endast tur igår.

exakt precis som med lisa hon fick 1 extra vecka för att alla ville ha ut anty
2020-04-07, 12:27
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag hatar de här tre nu. De har suttit konstant i tolv timmar med samma samtal. Jassa som senast för någon vecka sedan sa att hon inte ska pakta mm.

Nu vill jag nästan ha ut dessa tre innan Amilia. Hon kan ju ändå vara lite roligt ibland.
De har alltså hållt på så länge. Härlig underhållning. För mig får gärna alla de tre åka ut före Am. Som du skriver, hon ju vara rolig då och då. Hon känns aningen mer intelligent framför det där gänget.
2020-04-07, 12:27
Medlem
Stör mig som fan på Jasmine, Martin, Alex. Sitter och drygar och paktar och tror de kan spelet. Jassa som inte gillade pakter? Största paktaren nu. De vill ha ut Sami säger dom. De ska ut så fort som möjligt
2020-04-07, 12:28
Medlem
Zingo2s avatar
Äntligen roligt i köket.😀 Mergim t.o.m underhållande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Verkligen, bara paktande och smackande från denna trio. Alex på mat och Jassa och Martin smaskandes på varandra. Kul, jättekul!
Mycket roligare att titta på Sami och Mergim som lagar lunch. Vad gulliga de är i sina påskkärringskläder. Skrattar och hjälps åt.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jass, Martin och Alex planerar alltså att köra ut Amilia, Julia och sedan Sami. Jag säger lycka till! Så fort de skickar upp Sami i en måndagsfinal så ryker den han sitter emot, oavsett vem det är.
2020-04-07, 12:29
Medlem
Är så sjukt irriterad på detta paktandet!! Längtade till finalveckorna i tron om att få slippa det och så är det bara en dag de inte får pakta
2020-04-07, 12:30
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Stör mig som fan på Jasmine, Martin, Alex. Sitter och drygar och paktar och tror de kan spelet. Jassa som inte gillade pakter? Största paktaren nu. De vill ha ut Sami säger dom. De ska ut så fort som möjligt
Inte konstigt Jullan och de försökte bli av med Jassa vid Robinson, de förstod vad hon gick för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in