2020-04-07, 12:08
Medlem
Jaha vad kul, paktandet fortsätter...
2020-04-07, 12:10
Medlem
Blaisens avatar
Det STÖR mig när de kastar sönder ägg!! Det finns människor i det här landet som inte har mat för dagen!

Men på riktigt? Stod det inget i brevet om nomineringar att de inte får pakta? Sjukt trist i så fall!

Om Lennie ska bilda lagen blir det inge bra, om han inte tänker spräcka gäng men han kommer ju fråga Amilia om råd..
2020-04-07, 12:11
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det STÖR mig när de kastar sönder ägg!! Det finns människor i det här landet som inte har mat för dagen!

Men på riktigt? Stod det inget i brevet om nomineringar att de inte får pakta? Sjukt trist i så fall!

Om Lennie ska bilda lagen blir det inge bra, om han inte tänker spräcka gäng men han kommer ju fråga Amilia om råd..
Det stod att BB skulle meddela från och med när det inte längre är tillåtet att prata om pakter och nomineringar.
2020-04-07, 12:12
Medlem
icons avatar
Men suck, stängde ner pga att det var tröttsamt att lyssna på Alex mfl inatt. Sätter på igen nu och vad visas, jo en tjurig Alex och en gnällig Jassa.
Medlem
Citat:

Låt mig gissa. Dom använder sig utav riktiga fjädrar också som kineserna slitit av levande fåglar?
Har ej sett liven därav frågan.

Om Lenny delar in lagen, då är det riggat IGEN! Sami ledde överlägset inatt.
Medlem
Julia vill alltså ha ut Frida för att de har bråkat.
2020-04-07, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jaha vad kul, paktandet fortsätter...
Där försvann den goda påskstämningen. Jag ogillar Alex mer och mer. Inte för att jag någonsin gillat honom men nu verkar han tro att han är något slags taktiskt geni.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det stod att BB skulle meddela från och med när det inte längre är tillåtet att prata om pakter och nomineringar.

Tack! Hörde inte hela uppläsningen.

Men vafan! VARFÖR skulle Jasmine och Martin flytta in i S2? För att slippa Julia, bara? Eller baktankar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Dom meddelar säkerligen deltagarna när det börjar va till Amalias nackdel istället för fördel att pakta.
2020-04-07, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Julia vill alltså ha ut Frida för att de har bråkat.
Jag hörde bara att Jasmine sa att Julia sagt det. Om så är fallet kommer jag inte längre gilla Jullan.
Medlem
Citat:
Tack! Hörde inte hela uppläsningen.

Men vafan! VARFÖR skulle Jasmine och Martin flytta in i S2? För att slippa Julia, bara? Eller baktankar?

Slippa Julia är nog huvudorsaken.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Låt mig gissa. Dom använder sig utav riktiga fjädrar också som kineserna slitit av levande fåglar?
Har ej sett liven därav frågan.

Om Lenny delar in lagen, då är det riggat IGEN! Sami ledde överlägset inatt.

Har på i bakgrunden så jag har inte sett några fjädrar men det har de säkert.

Ja, de riggar vidare! Jag att det blir lite STRAFF!! Men har de fegat ur ännu mer för att de inte kan fylla på med folk pga Corona?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in