Citat:
Det ska bli fantastiskt intressant att se hur den absurda vänstersidan med MP, FI och co. kommer utvecklas efter detta. De är ett resultat av att vi haft det för bra, det har gett utrymme för vissa att lalla iväg med flummiga teorier om hur vi borde leva.
Nu när allt kommer till krita, när den världen förhoppningsvis får en kalldusch, ett uppvaknade att vi är fan människor där naturen sätter reglerna. Ja då hoppas jag deras rörelser försvinner.
Vem kommer efter detta vara sugen på att ösa in pengar i absurda projekt rörande bipoläras rättigheter, könsneutral utveckling eller för den delen kamel-farmar i göteborg.
Jag hoppas väst vaknar upp efter detta, men samtidigt glömmer människan snabbt.
Nu när allt kommer till krita, när den världen förhoppningsvis får en kalldusch, ett uppvaknade att vi är fan människor där naturen sätter reglerna. Ja då hoppas jag deras rörelser försvinner.
Vem kommer efter detta vara sugen på att ösa in pengar i absurda projekt rörande bipoläras rättigheter, könsneutral utveckling eller för den delen kamel-farmar i göteborg.
Jag hoppas väst vaknar upp efter detta, men samtidigt glömmer människan snabbt.
Hur kom du fram till de här konstiga slutsatserna gällande Corona? Oavsett var du står politiskt och kanske har bra argument för det så är det här ett illa valt tillfälle att föra fram den här typen av åsikter. Det var knappast genus eller miljörörelsen som skapade det här problemet.
Tvärtom hade vi inte haft det här problemet om Kina inte haft sin fruktansvärda djurhållning och syn på natur och miljö. Det finns anledningar till varför de flesta virus uppstår i Kina. Inte är det för att det är miljömuppar iaf.
Om den absurda vänstersidan haft mer makt i sverige så hade vi inte haft akut brist på IVA-platser eller sköterskor. Det är högern som decentraliserat och privatiserat. Om det är något vi kan hoppas på är det större förståelse för att vi inte ska våldta naturen och att vi inte kan decentralisera alla viktiga samhällsfunktioner till kortsiktiga vinst intressen.