Citat:
Ursprungligen postat av
66kloksaini66
Ö är garanterat inblandad
Är han avliden?
Allt pekar ju på att palmemördaren är död.
För annars vore det rent tokigt, att som åklagare som Krister Petersson , gå ut med att säga "vi kommer att presentera gåtans lösning ifrån min vy".
Om gärningsmannen inte är avliden, så gör ju Krister en STOR risk, och han borde ju ha en hotbild emot sig, om han går ut och säger något sådant här. Det är ju helt orimligt.
Appropå Ö igen då, han verkar ju vara ett praktsvin, så det hoppas jag att det kan stämma.
Men jag har svårt att tro att t.ex. AA är inblandad som en del hävdar.
Appropå de här Walkie Talkie männen, så var de väl en del av ett knarkspan?
Annars hade de väl skyddat sig än mer?
Petersson hade ju förövrigt annars besök från en sydafrikan, så jag hoppas i annat övrigt fall att det är det spåret de är ute efter.
Jag hoppas verkligen inte att det är Skandiamannen eller CA som de är ute efter, bägge är döda nu dock. Om de inte är så att de kan binda dem till brottsplatsen.
Approåp vapen, vem i hel. har påstått att det ska vara en sådan här smith& wesson .357 eller vad vapnet hette? En kula på mordplatsen är ju garanterat planterad (den närmast mordplatsen), och vittnesbilder kan väl inte fastställa ett vapen, om de inte är vapenfantaster.
Jag nästan hoppas på att Holmér är inblandad, för han beter sig jääääääääääkligt märkligt för att var spaningsledare. Antingen är han efterbliven och svagsint på riktigt, eller så ljuger han som en häst galopperar. Men jag vet faktiskt inte alls vad han är ut av de alternativen.
Kan någon säga mig vad Holmér gör i klippet när han ska presentera mordvapnet. Precis innan tittar han ner i bordet och gör en grimas. Någon som kan tolka kroppspråk?