2020-04-07, 03:15
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Minns dag ett när prissumman kunde växa med ytterligare 300 000kr. Undrar hur årets produktion hade sett ut om Lisa och Glasman klarade uppdraget. - 300k för produktionen att jobba med.

Ja, men minns du vem som hoppade upp och ner och skrek? När dom fick reda på att vinsten kan öka med 300+ 😂
2020-04-07, 03:17
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ja, men minns du vem som hoppade upp och ner och skrek? När dom fick reda på att vinsten kan öka med 300+ 😂
Var det Kongo?
2020-04-07, 03:19
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Många är jävligt lacka, ja.
Man blir ju pajasförklarad av 500 pers.

Fan vad jobbigt
2020-04-07, 03:19
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Var det Kongo?

Nej alla blev hypade men ludret hoppade och klappade händer och skrek. 😂
2020-04-07, 03:22
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Nej alla blev hypade men ludret hoppade och klappade händer och skrek. 😂
Nu fan minns jag. Fan hon måste också ut ASAP.
2020-04-07, 03:27
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Nu fan minns jag. Fan hon måste också ut ASAP.

Hon pratar om pengarna mest, även hennes älsklingar, två orten grabbarna riktigt pinsamma skumma idioter som är 30+ men säger att dom är orten och en av dom kallar sig för borgmästaren. 😂
2020-04-07, 03:35
Medlem
Eagle35s avatar
Haha kommer Sami våga säga ifrån nu när ormen låter som en motorsåg? Svar NEJ. 😂
2020-04-07, 05:31
Medlem
Citat:
Hon pratar om pengarna mest, även hennes älsklingar, två orten grabbarna riktigt pinsamma skumma idioter som är 30+ men säger att dom är orten och en av dom kallar sig för borgmästaren. 😂
Är Martin en ortengrabb?
2020-04-07, 05:32
Medlem
https://www.instagram.com/p/B-qVNnZHJD_/

2020-04-07, 05:59
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
(Länken går till en bild på Victorias inzoomade nuna, med tillhörande text, från hennes Instagramstory)
https://imgur.com/a/cDlf63a

Min fråga lyder: är hon ironisk?

Hon måste vara ironisk. Hon menar väl inte att hon hade kunnat gå långt och kanske till och med vinna Big Brother?

Hon har varit impopulär i diverse röstningar, hon har fått negativa reaktioner i form av emojis på sina klipp i Cmore-appen (hon kan ju börja med att plöja igenom dem).

Men för att inte vara alltför hård verkar hon nu vara omgiven av folk som tycker om henne, vilket är bra. Ha det bra, Victoria! Någon mille blev det inte.
2020-04-07, 06:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Det var i det ögonblicket jag började ogilla Jasmine. Det var inte många minuter jag hade respekt för henne. Minns när hon gjorde detta.
2020-04-07, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
(Länken går till en bild på Victorias inzoomade nuna, med tillhörande text, från hennes Instagramstory)
https://imgur.com/a/cDlf63a

Min fråga lyder: är hon ironisk?

Hon måste vara ironisk. Hon menar väl inte att hon hade kunnat gå långt och kanske till och med vinna Big Brother?

Hon har varit impopulär i diverse röstningar, hon har fått negativa reaktioner i form av emojis på sina klipp i Cmore-appen (hon kan ju börja med att plöja igenom dem).

Men för att inte vara alltför hård verkar hon nu vara omgiven av folk som tycker om henne, vilket är bra. Ha det bra, Victoria! Någon mille blev det inte.
Hon har fan ingen självinsikt överhuvudtaget! Hon hade inte klarat sig mer än en vecka, hon hade fått sitta nominerad då många i gula rummet ville lägga din röst på henne till skillnad från vad Kongo försökte lura i henne (att hon var allas fjärdehandsval).
Som vanligt skyller hon ifrån sig. Har inte orkat titta på hennes live story från Instagram men har läst det som sammanfattades härinne.

Tänker inte ens kommentera Kongos beteende. Men jag sa ju flera gånger han är falsk och inte är genuin mot Sami! Hade han brytt sig om Sami hade han inte velat få ut Julia först. Jaja, Kongo ryker väl nästa gång får vi hoppas. Ska bli spännande att se om de klipper in de tre musketörernas taktik snack i gula rummet i dagens avsnitt. Tror de kommer tappa på det! Rosa rummet har paktat minst av alla, helt galet. Lennie och Mergim bäddade sängar och bakade bullar som ett riktigt mysigt bögpar medan alla andra satt och pratade taktik. Analia satt som en högfärdig chef och predikade för stackars Frida. Analia är verkligen som en orm - hittar en upprörd Frida och hugger i henne direkt.
Hon måste åka ut! Utan henne kommer inte Lennie eller Mergim klara sig så bra, om inte fansen räddar dem, för de två har verkligen noll känsla för taktik, spel och paktandes.
Senast redigerad av Allasmeknamn 2020-04-07 kl. 06:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in