Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Jag vill inte vara för taskig mot Jacob. Det finns potential hos honom hos en mer analytisk lågmäld tjej, med lite vagare karaktär än Elahe.
Men även om Elahe var lite "bullrig" på parträffen så har hon ju ett helt annat utåtriktat sätt än Jacob och behöver en man med lite karaktär.
Jacob är ju en blekfis i både utseende och sätt i jämförelse (jag förstår verkligen att hon inte attraheras av honom. Gör inte jag heller. Men "rätt tjej" tycker säkerligen att han är gullig.).
Elahe och Jacob spelar INTE i samma liga utseendemässigt, även om jag inte på något sätt vill nedervärdera någons utseende. De är ju helt enkelt lingon och blåbär.
Om jag uppfattade det hela rätt så tror jag att Jacobs ex fru var en tjej med lite rysk look?
Kanske utgick experterna från dessa premisser då de tyckte att en iranska kunde passa honom i så fall?

Tycker Elahe och Jacob är i samma liga om man ser till de bägges utseenden.
Att den ena är mer opererad och har mycket smink kanske lurar vissa men tycker inte att Elahe har något som Jacob inte har.
Elahe är ju uppenbarligen väldigt mån om sitt yttre och det är absolut inte något fel med det, tycker däremot att det är märkligt att jämföra en väldigt sminkad tjej som har gjort många plastikoperationer med en vanlig kille.
Hon verkar ju älska uppmärksamheten detta generar i, även om den är väldigt liten. Med massvis med instagram-inlägg om hennes medverkan, deltagande i nyhetsartiklar och samma grej med hennes syster.
Däremot var de uppenbarligen på två helt olika nivåer, menar inte att Elahe är dålig eller att Jacob är bra, de var helt enkelt olika typer av människor.