2020-04-07, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Det var väl Julia som gav Alex den sängen? Julia sa väl någonting i stil med att han (Alex) får i så fall ta sängen bredvid Sami då det det faller in ljus från vardagsrummet just där.
Julia gick och frågade Frida först och hon sa ja till att dela på en gång och verkade helt lugn med det. Men nu spelar hon offer som att dom bestämde det utan henne
2020-04-07, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Hon kan ju inte säga nej o nu har hon ångest över att hon låter folk köra över henne.
Då hennes fel fortfarande. Hon är fucking så svag mentalt. Hon har inget i bb att göra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Det var väl Julia som gav Alex den sängen? Julia sa väl någonting i stil med att han (Alex) får i så fall ta sängen bredvid Sami då det det faller in ljus från vardagsrummet just där.

Ja eftersom Alex vägrar sova med någon av tjejerna pga hans dotter (?)
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Martin var den enda som fattade att Frida skulle bli obekväm av det och därför bad Alex att ta det imorgon.
Nej, han sa att han borde ta det imorgon för det var risk för att Olga skulle flippa.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Nu har jag kollat lite men jag börjar tro mer o mer att det är riggat . Att produktionen säger åt några i tex bikten vad som ska göras .

Har själv suttit på kåken och lärt mig läsa av folk och kan säga att de finns 2 där inne som är äkta och inte spelar över o det är Sami och Julia . Är ytligt bekant me Sami för övrigt ,😂😎

Dom tre jag tror står i final är Julia , Sami och lennie och att antingen julia eller Sami tar hem spelet
Klart som fan att BB ÄR riggat. Jobbat alldeles för länge i en studio för att tro annat.
Medlem
Att fila fötter så där får mig att kräkas. Ingen människa borde göra så. Fattar inte hur de i rummet kan gå med på det
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Eh va? Är det Facebookgruppen så kan jag meddela att jag inte ens använder Facebook. Då är det väl någon som tänker lika eller kopierar.

Måste vara någon som kopierar då, precis den meningen du skrev blev skriven i den gruppen! Mycket inte första gången det händer ifrån den killen
2020-04-07, 01:04
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Smart? Tycker du Amilia är smart så utgår jag ifrån att du har påskledigt från skolan.. m

Fast. Amilia är smart, och att leka med Fridas svaga psyke i det här läget ÄR smart sålänge inte Frida ser igenom henne. Vilket hon inte gör.
2020-04-07, 01:05
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Skit i henne, det är dom där småludrerna från supportergruppen som tror att dom trollar.

Jo det har man ju förstått men dom ska veta sin plats ändå!
Medlem
riskns avatar
Jag håller med Amilia om att det är löjligt av Kongo att byta rum samma kväll som Victoria åkte. Han har sovit i det rosa sovrummet hela tiden och han har pratat mycket skit om dem i det gula sovrummet. Victoria var den enda anledningen till att han sov i det rosa sovrummet då han gjorde sin lilla parningsritual med henne innan läggdags. Om han hade några principer och självrespekt så borde han ha bytt när Antonia/Lisa åkte ut för han har pratat skit om trion Lennie, Mergim och Amilia hela tiden.
Medlem
Pastelclouds avatar
Det här är helt sjukt. Min avsky av Alex bara växer!
Han dammsög TVÅ gånger, nu skrapar/filar han hälarna rakt ner på heltäckningsmatta!?

Edit: är det det här jag ska behöva se varje kväll nu? Har verkligen typ aldrig kollat i rosa rummet ens?! Hur har ni stått ut att kolla på ett fucking ocd-marathon varje kväll?!
Senast redigerad av Pastelcloud 2020-04-07 kl. 01:08.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Fast. Amilia är smart, och att leka med Fridas svaga psyke i det här läget ÄR smart sålänge inte Frida ser igenom henne. Vilket hon inte gör.

Ej på Amilias sida men du har så rätt. Allt annat vore dumt från hennes sida ju.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in