2020-04-07, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad är fel på Frida allvarligt talat? Varför sa hon inte bara till alex innan? Hon gav ju sin plats. Vad är fel på människan
Fast hon sa bara ja till att Julia och hon kunde sova ihop. Hon sa aldrig att hon skulle byta säng. Det krävde Julia efter att Frida lämnat rummet. Tror att det kan vara viktigt med just ”sin” säng då de inte har någonting som är egna plats där inne.
2020-04-07, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är ju trots allt jävligt sjukt att gula rummet ger bort en säng till Kongo-Alex

Martin var den enda som fattade att Frida skulle bli obekväm av det och därför bad Alex att ta det imorgon.
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Vad är fel på Frida allvarligt talat? Varför sa hon inte bara till alex innan? Hon gav ju sin plats. Vad är fel på människan

Det var väl Julia som gav Alex den sängen? Julia sa väl någonting i stil med att han (Alex) får i så fall ta sängen bredvid Sami då det det faller in ljus från vardagsrummet just där.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Det är dock smart. Kasta lite bensin på elden och splittra deras grupp.

Smart? Tycker du Amilia är smart så utgår jag ifrån att du har påskledigt från skolan.. m
2020-04-07, 01:00
Medlem
Citat:

Hon kan ju inte säga nej o nu har hon ångest över att hon låter folk köra över henne.
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast hon sa bara ja till att Julia och hon kunde sova ihop. Hon sa aldrig att hon skulle byta säng. Det krävde Julia efter att Frida lämnat rummet. Tror att det kan vara viktigt med just ”sin” säng då de inte har någonting som är egna plats där inne.
Sa hon det till Julia då? Det där hade ju kunnat lösa sig hyfsat snabbt, istället tjuter man om det i en halvtimme (and still going) och skriker "JAG ORKAR INTE ATT DET BLIR EN SÅ STOR GREJ!!"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu är Frida lite full men det var fult när Kongo, Martin och Jasmine bestämde sig för att Julia och Frida ska sova i samma säng så att Kongo får en egen efter Victoria åke ut och han ville byta rum.

Julia frågade Frida vart hon vill sova om de är okej att Alex flyttar in, hon sa okej det går bra , nu är hon full och Amilia triggar igång henne
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Alltså känner ni inte igen ortennegreer går över lik för pengar i detta fall en mille.

hatar människor som ska dra alla över en och samma kam.
Medlem
TattooedFuckers avatar
Nu har jag kollat lite men jag börjar tro mer o mer att det är riggat . Att produktionen säger åt några i tex bikten vad som ska göras .

Har själv suttit på kåken och lärt mig läsa av folk och kan säga att de finns 2 där inne som är äkta och inte spelar över o det är Sami och Julia . Är ytligt bekant me Sami för övrigt ,😂😎

Dom tre jag tror står i final är Julia , Sami och lennie och att antingen julia eller Sami tar hem spelet
2020-04-07, 01:01
Medlem
likebananass avatar
Faktiskt lite dumt att släppa in Kongo där då han kommer att jaga iväg Sami och Jassa med sin motorsåg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
hatar människor som ska dra alla över en och samma kam.

Tyvärr så är detta en sanning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
ahaha älskar att du skriver exakt samma sak i bb supportergruppen

Eh va? Är det Facebookgruppen så kan jag meddela att jag inte ens använder Facebook. Då är det väl någon som tänker lika eller kopierar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in