2020-04-07, 00:37
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hon sa väl typ " Den första med flest röster är... ."

då tolkar folk det som att Malin menade att det var den med flest röster, utan hon menade den första av dem 2 med flest röster är...

Folk/du?? Den första av dom 2 som har fått flest röster.. Det var ingen inbördes ordning det har det aldrig varit.. Det handlar ju bara om att förvilla folk. Alla viste ju ändå att Sami skulle vara safe. Men Mergim är ju förmodligen lika dum och kommer rida på den vågen tills han åker ut
2020-04-07, 00:37
Medlem
Amilia vill våldsgästa Lenny och Rimmets säng o ber BB skicka in en screwdriver för att ta loss sängarna.
FATTAR HON TRÖGT?!
Dom vill inte ha dig i sin säng.

Amilia kör sitt spel ensam nu. Man ser Lennys lidande ansikte medan Amilias skitsnack går på högvarv.

Amilia har även släppt sig medan hon våldskramar Rimmet och Lenny.

Man hör hur osäker Amilia är i sitt skratt. Det är så falskt.
Den enda som beter sig normalt där inne är konflikträdde-Lenny som vägrar dras med i grupptrycket.
2020-04-07, 00:38
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Min största dröm är en varm sommarkväll när Glasman jobbar som pointer vid dörren på Riche och vägrar släppa in fröken Staplefett inom området.
Det hade jag velat se.
Amelia kommer inte i närheten av Stureplan över huvud taget. Glasman och resten av hans kollegor känner alla och de flesta är infödda där. Hon kommer inte vara välkommen någonstans men de kan säkert inte portförbjuda henne helt. Men hon lär inte få några leenden. Det kommer helt enkelt bli tufft för henne.
2020-04-07, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, det är det jag menar. BB har också varit flitiga på att ta bort kommentarer från Instagram som handlar om Victoria och Amilias beteende mot Frida - så frågan är om hon någonsin kommer få reda på/förstå hur vidrigt hon betett sig.
Det är väl klart att hon kommer att få, hon kommer aldrig att kunna hållas sig borta från den här tråden.
2020-04-07, 00:39
Medlem
riskns avatar
Sa Julia ''Jag orkar inte med honom'' till Amilia?
Medlem
”I don’t want fake ppl where I sleep”

Men börja då med att eliminera dig själv Analia!

O snälla Jullan, håll dig för fan borta från Analia o hennes falskspel.
Medlem
amilia vill inte ha "fake people where she sleeps" (alex). Kommer från rätt röv.
2020-04-07, 00:40
Medlem
Amilia kåkar nu, fint
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sa Julia ''Jag orkar inte med honom'' till Amilia?

"Orkar inte bry mig"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Amelia kommer inte i närheten av Stureplan över huvud taget. Glasman och resten av hans kollegor känner alla och de flesta är infödda där. Hon kommer inte vara välkommen någonstans men de kan säkert inte portförbjuda henne helt. Men hon lär inte få några leenden. Det kommer helt enkelt bli tufft för henne.

Man kan alltid hoppas. Så elak hon varit mot Glas1.

Roligt att valis snackar om feghet och falskhet när hon varit halast SJÄLV ända sen start.
Medlem
likebananass avatar
Fan vänta bara tills Alex motorsåg sätter igång. Jassa och Sami kommer att sticka därifrån.
2020-04-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
”I don’t want fake ppl where I sleep”

Men börja då med att eliminera dig själv Analia!

O snälla Jullan, håll dig för fan borta från Analia o hennes falskspel.

Tänker att Julia är just nu själv sjukt osäker på vart hon står i gruppen och griper halmstrån?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in