2020-04-07, 00:29
Avslutad
Amilia kommer bli en sån där typisk rökkärring som sitter och rökhostar och pratar strunt i telefon på någon sunkig balkong.
2020-04-07, 00:30
Medlem
Pastelclouds avatar
Jag får panikattack av att jag har råkat välja Alex kvar.. HELVETE VILKET SVIN!!!
Vilken jävla ocd med sängen!!! Hans käft har glappat HELA kvällen med taktik.

Har typ aldrig haft kameran på honom för trodde han var tråkig. Men jag har nu sett vilket AS han är?! Otrolig asperginom

Jag längtar till senare när Alex sitter och grinar efter att först få ett helvete med Olga
Efter det lugnat sig så kommer jassa och Martin att hångla..konstant..hela..NATTEN!
Fuck you. Jag är så jävla förbannad att jag valde dig att stanna.
Senast redigerad av Pastelcloud 2020-04-07 kl. 00:31. Anledning: Rättstavaning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Hahahaha "jag har aldrig fått ett smeknamn". Snälla avgå direkt Amilia Valenfeldt.

Min största dröm är en varm sommarkväll när Glasman jobbar som pointer vid dörren på Riche och vägrar släppa in fröken Staplefett inom området.
Det hade jag velat se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nu lugnar du ner dig. Det är rosa rummet som står först på tur att åka

Nä du, Alex och Martin vill ha ut Julia och jassa kommer ge vika för det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
V slog ut PW i en utröstning. Men håller med dig ändå.

HAHAHAHAHA

Ajust de. Men hade Philip fått lite mer tv-tid så hade hon rykt ut med läppen före
2020-04-07, 00:31
Medlem
Ja efter den här säsongen kommer Moderaterna aldrig i helvete låta den flodhästen få stå på deras valsedlar. Haha, om dom inte vill låta (S) styra för alltid.
2020-04-07, 00:31
Medlem
Stora tuffa Alex, sämst på tävlingar, sitt eget största fan. Vågar inte ens svara på vilka han vill ha ut. Skämmer ut orten gör han. Jävel mes
2020-04-07, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Jag får panikattack av att jag har råkat välja Alex kvar.. HELVETE VILKET SVIN!!!

Har typ aldrig haft kameran på honom för trodde han var tråkig. Men jag har nu sett vilket AS han är?! Otrolig asperginom

Jag längtar till senare när Alex sitter och grinar efter att först få ett helvete med Olga
Efter det lugnat sig så kommer jassa och Martin att hångla..konstant..hela..NATTEN!

Tönten som begärt egen säng hela säsongen trots att han somnar på 1 sek
2020-04-07, 00:33
Medlem
Citat:

Lugn, du gjorde rätt val i det långa loppet. Själv har man suttit och lyssnat på Analias långa monologer igen och hur hon hjärntvättat Frida i poolrummet i ca 30 min
2020-04-07, 00:35
Medlem
Citat:

Rösta ut skiten vid nästa tillfälle!!!!
2020-04-07, 00:35
Medlem
Om Lennie trycker in sin dase i albanfjollans mun håller han väll käften?
2020-04-07, 00:37
Medlem
Dålig stämning mellan Julia och Frida i köket nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in