2020-04-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Länk?
https://www.instagram.com/victoriaklofver/

Hoppas inte Amilia lurar in Frida i någonting nu alltså. Frida är ALLDELES för snäll mot Amilia.
2020-04-07, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Alltså fyfan vad tråkigt BB kommer bli framöver, alla sitter på sina rum med sina gäng o snackar skit, kommer inte bli nå roliga fester framöver så länge detta får ske.
Som sagt, den här säsongen förstördes på grund av all taktiksnack. Hoppas dom går tillbaka till dom gamla reglerna till nästa säsong (om det blir någon). Festerna suger verkligen också. Det var ju Patzy och Lisa som höll festerna vid liv. Så här i efterhand är det rätt tråkigt att dom inte längre är kvar. Nu väntar man ju bara på att den här säsongen ska ta slut typ.
Medlem
Har någon sett victorias instagram ? hon verkar tro att vi gråter att hon åkte 😂 0 självinsikt
Medlem
likebananass avatar
Amelia kör sitt vanliga pladder som hon gör femtio gånger i veckan. Ingen köper det längre utom hon väljer Frida som hon för övrigt tycker är äcklig. Hon är så läskigt störd som nu har hittat dumsnäll Frida. Inte ens Lennie orkar lyssna på fettot längre och det säger mycket men nu försöker hon linda in Frida i sitt dumsnack.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Om du kollar kommentarerna på hennes Instagram så är de uteslutande positiva. Antingen så har personen som har hand om hennes konto raderat alla negativa kommentarer, eller så är folk för rädda för att skriva dem i kommentarsfältet. Man förstår ju att hon får en skev bild av allt när kritiken inte kommer fram.

DOCK ganska skevt också att tro att man ska komma långt i finalspelet när man blir utröstad? Då hade hon ju blivit det till slut i finalspelet också haha?

på hennes instagram ja, o såklart hennes ansvariga tar bort kommenterer o blockerar folk, exakt som på Jasmines instagram...
Medlem
Citat:
Började läsa men sen kom till myten om Glasman och Sami som du har läst någonstans och upprepar den som en gammal repad LP skiva. Du dumförklarar Sami men framförallt dig själv. Sami är mer skärpt än vad du kommer att vara. Synd men så är det och lär dig att leva med det.

Det är inte fel att säga att Sami följer efter. Först följde han efter nån kompis som var raggare, sen följde han efter en kompis som var nasse. I huset har han hängt efter glasman och hans känslomässiga bergochdalbana och nu Alex och hans gymmande. Det är som Amilia sa, ”vem är du egentligen”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Alex din jävla SYLTRYGGGG

Är det någon det ordet passar på så är det Alex

Edit: och Lennie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulramen
Mergim berättade i köket att de ropade hans namn och sa att de hejar på honom. Minns inte vilka som satt där dock 0

Ja men han sa inte att dom även ropade på dom andra deltagarna. Han nämnde bara sig själv. Narcissism i hög grad
Medlem
Globalisten55s avatar
Nä nu har jag tröttnat ingen fest med musik utan bara skitsnack bakom ryggarna,avskyr dessutom Martin som pesten.Dags att kolla på annat som är trevligare än detta skit
2020-04-07, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tyvärr tror jag du har rätt.
Ljuvliga Julia har samlat på sig alldeles för många fiender hos PK-folket och de fläskfeta långtidssjukskrivna alkoholiserade pillertrillande gamla facebooktanterna.
De klarar inte av att se en utfreakad kvinna som bjuder på sig själv och har mer utstrålning på 10 minuter än de haft i hela sitt tråkiga liv.
Att hon dessutom har mage att vara vacker och ha en snygg kropp vid 30 när de själva såg ut som begagnade husvagnar vid samma ålder väcker ännu mer hat.

Sen har ju Balaenoptera Musculus dessutom fördelen att ha produktionen i sitt grepp, så om Jullan hamnar mot henne är det garanterat kört tyvärr.
Julia klarar sig mot Analia ALLA sagar i veckan - om inte de riggar röstningen!
Överlag är hatet mot Analia väldigt starkt. Varenda sida jag tittar på kritiserar folk hennes otacksamhet och falskhet. Julia har inte alls lika mycket hat mot sig fast vissa kan tycka hon blir ”för mycket” när hon flippar ut på fester.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Länk?

https://www.instagram.com/stories/victoriaklofver/2281576813645727000/?hl=sv
Medlem
Citat:
Länk?

Citat:
Länk?

Vet ej hur jag ska länka till en instagram story men hon säger såhärish:

"....Verkar som att alla tycker att det suger att jag åkte ut. Hade jag klarat denna vecka så hade jag gått långt i finalspelet och absolut kunnat vinna!....."

Hennes brist på självinsikt är fan provocerande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in