2020-04-07, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Wow.. Snälla kolla Victorias senaste story på insta. Tjejen ÄR tappad.
Länk?
2020-04-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Ingen koll på ifall Frida återberättat det, men Rim & Ami har varit knäpptysta om det

Mergim berättade i köket att de ropade hans namn och sa att de hejar på honom. Minns inte vilka som satt där dock 0
Medlem
Hur ska Amilia kunna klara av att gå på stockholms gator när hon kommer ut? Om hon inte tar livet av sig eller om inte någon annan tar livet av henne.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Tror ni Julia kan slå ut Amilia om dom satt löst mot varandra? Jag är rätt tveksam
Tyvärr tror jag du har rätt.
Ljuvliga Julia har samlat på sig alldeles för många fiender hos PK-folket och de fläskfeta långtidssjukskrivna alkoholiserade pillertrillande gamla facebooktanterna.
De klarar inte av att se en utfreakad kvinna som bjuder på sig själv och har mer utstrålning på 10 minuter än de haft i hela sitt tråkiga liv.
Att hon dessutom har mage att vara vacker och ha en snygg kropp vid 30 när de själva såg ut som begagnade husvagnar vid samma ålder väcker ännu mer hat.

Sen har ju Balaenoptera Musculus dessutom har fördelen att ha produktionen i sitt grepp, så om Jullan hamnar mot henne är det garanterat kört tyvärr.
Senast redigerad av Gnomegirl 2020-04-07 kl. 00:35.
Medlem
Citat:
Har du nån länk?
2020-04-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Berättade Frida för Sami o de andra att folk stått utanför och ropat på dom? Mergim o Amilia gjorde det inte eller?
Mergim berättade för Julia och Alex att det var folk som skrek efter dem. Såg inte var Sami var då och hörde inte om han har berättat sen för Sami. Analia satt knäpptyst och bitter.
Medlem
Eagle35s avatar
Alex flyttar in och tar Fridas säng kolla vilken fuckin idiot!!
Medlem
Citat:
Om du kollar kommentarerna på hennes Instagram så är de uteslutande positiva. Antingen så har personen som har hand om hennes konto raderat alla negativa kommentarer, eller så är folk för rädda för att skriva dem i kommentarsfältet. Man förstår ju att hon får en skev bild av allt när kritiken inte kommer fram.

DOCK ganska skevt också att tro att man ska komma långt i finalspelet när man blir utröstad? Då hade hon ju blivit det till slut i finalspelet också haha?
Medlem
geek12s avatar
https://www.instagram.com/stories/victoriaklofver/2281576813645727000/?hl=sv
Medlem
Alex din jävla SYLTRYGGGG
2020-04-07, 00:19
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Började läsa men sen kom till myten om Glasman och Sami som du har läst någonstans och upprepar den som en gammal repad LP skiva. Du dumförklarar Sami men framförallt dig själv. Sami är mer skärpt än vad du kommer att vara. Synd men så är det och lär dig att leva med det.

Haha så jävla sjukt! Jag gjorde exakt likadant, snabbscrollade först hela inlägget och bara "mums" som när man precis settat klart en kväll med gräs och munchies. Spottade ut jollen fort som bara fan när jag läste Glas/Sami-myten och gick vidare med mitt liv.
2020-04-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Håller helt med dig i nästan alla dina inlägg!!
På ett sätt kan de ju vara bra att hon pladdrar på så fler kan hata henne eller bygga upp större hat så att säga för att Förhoppningsvis sen jobba hårdare för att få ut kossan

Hon om någon är shady där inne!

Tänk hur mycket Frida kommer böla när hon kommer ut och ser all elak skitsnack bakom hennes rygg som Amilia sysslat med ända sen Frida kom in i huset.

Till och med på Fridas födelsedag så kunde Amilia inte bete sig normalt.
Den elake fan!
De är ungefär som att sparka på en oskyldig kattunge när man ger sig på nån sån som Frida.

Jag tror Frida är genuint snäll, men hon passar inte in i det här programkonceptet.

Det är som sagt en mille dom tävlar om! Då måste man lägga känslorna åt sidan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in