Gula rummet (Frida,Sami,Julia,Martin, Jasmine,Alex) har en stor fördel nu i nomineringarna mot rosa (Amilia, Mergim,Lennie). Martin och Julia är bra på tävlingar
Jag läste någonstans (hittar inte nu) att det bara är på torsdagar som deltagarna INTE får prata om sina nomineringar. Verkar som de kommer fortsätta få pakta..... tröttsamt isånnafall
Är det officiellt att det är förbjudet att pakta kommande veckor? Har inte sett någon information om det utan bara hört deltagarna spekulerat kring det.
Ja men hoppas. Samis fans ser det!!! Alex är en orm och Martin är en pussy och Jassa är ett luder dom alla tänker på pengarna mer en alla dom är ormar och dom tänker hugga Sami och Julia som ni hör der själv. Dom utnyttjar dom bara som Alex fittan.
Exakt, Alex borde vara prio ett att få ut, falskare jävel får man leta efter, börja smöra för Sami så snart han fattade hur populär han är, o förmodligen samis fans som räddade kvar han.
Alex ljög då till Jasmines ansikte om att Martin kan tänka sig rösta ut Lennie.
Martin ska inte säga att Jasmine bara tänker på känslor. Martin vill rösta på Julia pga att han hatar henne. Är inte hat en känsla? Han vill också inte rösta på Lennie för att han gillar honom.
Jag läste någonstans (hittar inte nu) att det bara är på torsdagar som deltagarna INTE får prata om sina nomineringar. Verkar som de kommer fortsätta få pakta..... tröttsamt isånnafall
Är det sant?? Satt precis och funderade på hur det skulle fungera, och att det hade varit såå skönt om det här var sista kvällen med paktande.
Den som litar på falsk-Jassa gräver sin egen grav.
Ni hör ju redan hur hon tvekar på precis allt.
Alex borde kört sitt race med Jullan & Sami istället.
Förresten, finns det ingenstans där man kan se Amilias ansiktsuttryck när Alex drar från de rosa rummet? Fan att jag missade det!
Senast redigerad av rudboi 2020-04-06 kl. 23:45.