Citat:
Ursprungligen postat av
AlbertEnben
Precis, ingen vet om det funkar eller om det kanske förvärrar läget. Så att Trump står där och jiddrar är ju helt sinnessjukt.
Ska se på kvällen PK även om det blir exakt samma som alla andra kvällar. Han är lite rolig när han har börjat viska tycker jag. Och i går när Dr Fauci inte fick svara på frågan så tog Trump hotfulla steg emot reportern. Han är ett intressant fall att studera.
Trump säger emot sig själv på många sätt. Det är helt rörigt. Har dock svårt att förstå att en del inte märker detta. Spelar roll om man är republikan eller demokrat. Man borde ju märka ni i alla fall att han inte har alla hästar hemma. Men som sagt, rolig på något bisarrt och perverst sätt.

Bisarr och pervers de orden gillade jag, det är ju Trump!. Är det detta han blivit president på då hamnar vi ju på komik. Han har lyckats komma till presidentposten som komiker. Han är ju ett praktexemplar på att allt är möjligt!. Om jag skulle göra en liknelse vilka som skulle kunna vara hans jämlike så får det bli en jämförelse med svenska komiker. En möjlig president kandidat med samma kriterier som Trump får bli Robert Gustavsson. Han skulle nog tom överträffa Trumpen i skådespelet om malariamedicinen. Ytterligare en kandidat skulle kunna vara Claes Månsson det hade kunnat bli en succe!
Lennie Norman hade också varit kul att se i talarstolen. Finns många fler.
Ja det är vad det är, stå upp komik på högsta nivå när Trump pratar medicin.