Med risk för att tjata, men det var riktigt jävla dåligt av dem att säga att den som fick flest röster var MERGIM, och sedan Sami.
Nu har mergim sagt flera gånger -Sjukt ändå att jag fick flest röster. -Nu har jag fått det bekräftat.
Det är inte rättvist att vara så in i helvete oklar, men men det speglar hela produktionen, så jävla amatörmässigt och vinklat, dessutom styr de spelet mot vissa individer i huset, blir jävligt orättvist mot andra.
NU skriker han på utegården att JAG FICK FLEST RÖSTER
Jag vet inte har inte kollat upp det? Är hon dömd eller?
Vet ej, bara att hon återfinns på lexbase som förekommande.
Trodde du visste, eftersom du tydligen har koll på Alex bror som inte ens är med i programmet
Med risk för att tjata, men det var riktigt jävla dåligt av dem att säga att den som fick flest röster var MERGIM, och sedan Sami.
Nu har mergim sagt flera gånger -Sjukt ändå att jag fick flest röster. -Nu har jag fått det bekräftat.
Det är inte rättvist att vara så in i helvete oklar, men men det speglar hela produktionen, så jävla amatörmässigt och vinklat, dessutom styr de spelet mot vissa individer i huset, blir jävligt orättvist mot andra.
NU skriker han på utegården att JAG FICK FLEST RÖSTER
Hon sa väl inte ens "den som fick flest röster är Mergim"?? Hon sa väl "Den första som sitter säkert är Mergim" eller jag kanske hörde helt fel men jag hörde inte något om flest röster.
Detta trodde jag inte. Jag förstår inte hur en tråkig människa som Kongo får stanna kvar över en tjej som Victoria som skapar konflikter. Nu blir det ännu tystare i huset. Typiskt PK-svenskar som röstar kvar negern.
Jag tål inte henne asså, ser hellre att hon åker alla dar