2020-04-06, 18:55
Medlem
Miraquellas avatar
HAR Mergim packat klart? Missat det... legat som död sill hela em... och en påminnelse: Efter 21.00 börjar nästa omröstning i appen. DEN vi vill behålla av kvarstående 3. INTE vem man vill rösta ut. Heeeela dagen har många här pratat om rösta ut. Happy go lucky om man tror så i kväll. OM man ska följa infon från BB så är det vem av de tre, av två kvarstående: Minst röster ryker.
2020-04-06, 18:56
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag orkar inte ens svara på ditt trams. Givetvis finns det både bögar och folk som gillar bögar som röstar på SD.

Så, varför skulle Jassa hata bögar? Verkade hon hata Patsy? Lisa? Hon och Mergim är ju bra vänner och han är garanterat bög.
Trams? Läs SDs program, så förstår du vad jag menar.

Ut med Vickan ikväll!
2020-04-06, 18:58
Medlem
Mouchinos avatar
Jasmine kan gärna dra ikväll för hon är förbannat kluven, upp och ner... Hit och dit! Väldigt massa skådespel. Nej ut med henne!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men fan ändå kyckling ändå kan man vara lite hygienisk.
Så vidrigt. Det vet väl varenda människa att efter man hanterat kyckling ska man tvätta händerna. Man ska inte heller använda samma skärbräda/kniv mm. Som sagt verkar kökskunskaperna vara lite sisådär där inne.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Helt fel tror jag. Även om du har rätt så spelar det ingen roll. Det är en win-win-situation.

Tidigare satt Sami oftast fastklistrad i saccosäckarna tillsammans med Glasman. Ingen ont om Glaset, men när han försvann bildades nya vänskapskonstellationer och Sami vill väl passa på att göra nåt vettigt med sig själv under sin vistelse i huset. Bra säger jag.

(FB) Big Brother 2020

Glasman var någon han kunde lita på till 100% och Alex är en snake som kommer utnyttja han och hugga han sen så det är ingen win win alls.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-06 kl. 19:02.
2020-04-06, 18:59
Medlem
Vilken härlig vän Amilia är! Förra måndagen låg hon och grät i sängen för Lennie hängde löst, denna måndag kör hon standup, är taggad på fest, pratar inte alls med sin kompis som hänger löst och är allmänt ”trevlig” som hon bara kan va!

Det bästa hade varit om Mergim hade nominerat henne i smyg när de röstar anonymt Deras falska vänskap är skrattretande. Undrar hur det hade sett ut om Lennie hade åkt ut. Tror Mergim hade umgåtts med Jassa och Amilia med Victoria.
2020-04-06, 18:59
Medlem
Citat:
Så vidrigt. Det vet väl varenda människa att efter man hanterat kyckling ska man tvätta händerna. Man ska inte heller använda samma skärbräda/kniv mm. Som sagt verkar kökskunskaperna vara lite sisådär där inne.
Känns som om Julia är mest ohygienisk i köket. Skulle fan vilja laga min egen mat om jag bodde där.
2020-04-06, 19:00
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Gud nej! Då hade hon börjar gråta. Vid frukosten kallade hon Martin för Motherfucker, när hon bad honom skicka typ saltet. Jag svär mycket själv men tycker det är sjukt otrevligt och oskönt att skämta och kalla folk för otrivsams saker. Vad är det lustiga med det?

Jasmines attityd har blivit nåt i hästväg. Bitchig stil och allmänt dryg. Falsk!
2020-04-06, 19:01
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Känns som om Julia är mest ohygienisk i köket. Skulle fan vilja laga min egen mat om jag bodde där.
Sant Ursula, det skulle jag också vilja.
2020-04-06, 19:02
Medlem
Citat:
Hygienen där inne är lite bristande.

Verkligen stora brister med hygienen håller med
dig.

Martin petar snorkråkor i näsan

Martin & Jasmine har sex sen går upp och äter tar på mat i kylen handtag mm, utan att tvätta sig! Det är något av det äckligaste.
Senast redigerad av Doiten 2020-04-06 kl. 19:13.
2020-04-06, 19:02
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Jasmine skiter i att laga mat för att istället lägga sig i sängen med Martin. Även om de andra sa att det var ok, så är det jubinte sjyst mot de andra två.

Tycker inte Jasmine varit särskilt hjälpsam. Hoppas att hon eller Victoria åker ut idag.

Jassa är det absolut största mähät därinne, utan konkurrens. Lat som fan, oduglig på matlagning, falsk, ego, omogen och framför allt enormt korkad.

Varje natt/morgon får snälla Sami be Jass och Martin att dämpa ner sig då de viskar, fnittrar och slaskar med sitt högljudda hångel så att han blir väckt eller inte kan somna. Aldrig under sin tid i huset har hon bidraget med en enda intressant diskussion. Jass är helt enkelt en total nobody när det kommer till tv-underhållning. En nolla. Hon måste ut.

Jag håller nästan Jass som nummer ett att få bort, sedan Vic.
2020-04-06, 19:03
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jassa är det absolut största mähät därinne, utan konkurrens. Lat som fan, oduglig på matlagning, falsk, ego, omogen och framför allt enormt korkad.

Varje natt/morgon får snälla Sami be Jass och Martin att dämpa ner sig då de viskar, fnittrar och slaskar med sitt högljudda hångel så att han blir väckt eller inte kan somna. Aldrig under sin tid i huset har hon bidraget med en enda intressant diskussion. Jass är helt enkelt en total nobody när det kommer till tv-underhållning. En nolla. Hon måste ut.

Jag håller nästan Jass som nummer ett att få bort, sedan Vic.
Här har vi någon som inte är blind och efterbliven.
Håller med dig i allt du skriver!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in