2020-04-06, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Snart nästan var fjärde lägger sin röst på SD
Varför då?Tror det kan bero på otryggheten som blivit med massor av skjutningar rån Osv...Jasmine får väl rösta hur fan hon vill det är bara löjligt att ta upp här🤪Nu är min favorit Julia som är centerpartist tyvärr😂
Väl skrivet, kul att se en som har förstått.
Det är efterblivna sossar och äckliga vänsterpartister som endast har en livlina kvar (som de själv då i desperation ältar) och det är att dra SD:kortet, de tror fortfarande att de kan skada människor som röstar på SD, att det skulle vara något fult med att rösta på SD, genom att älta skiten.
Jag är inte speciellt förtjust i Jassa, tycker inte om sönder curlade kids som vill ha sin vilja igenom, genom att sura, skrika och vara förbannade, så Jassa höjdes i mina ögon när ryktet angående hennes SD eller ICKE kom på tapeten, tänkte att det kanske fanns hopp om den tösen.
Äckel sossarna för SD politik idag, så vad fan grinar de om, men är man svagbegåvad så är man.
Frågan istället nu är, åker Jassa ikväll?
Inte hängt med i liven idag.
2020-04-06, 19:05
Medlem
Amilia och Mergim pratar om hur dom ska fira om
det blir Alex som får lämna ikväll.
Senast redigerad av Doiten 2020-04-06 kl. 19:38.
2020-04-06, 19:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jassa är det absolut största mähät därinne, utan konkurrens. Lat som fan, oduglig på matlagning, falsk, ego, omogen och framför allt enormt korkad.

Varje natt/morgon får snälla Sami be Jass och Martin att dämpa ner sig då de viskar, fnittrar och slaskar med sitt högljudda hångel så att han blir väckt eller inte kan somna. Aldrig under sin tid i huset har hon bidraget med en enda intressant diskussion. Jass är helt enkelt en total nobody när det kommer till tv-underhållning. En nolla. Hon måste ut.

Jag håller nästan Jass som nummer ett att få bort, sedan Vic.

Håller med dig helt och hållet! Högljudd jobbig attityd påmålad och falsk. Hon är skum och labil
2020-04-06, 19:09
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Här har vi någon som inte är blind och efterbliven.
Håller med dig i allt du skriver!

Tack, det värmer!

Jass går mig på nerverna så till den grad att jag måste byta kamera när hon dyker upp i bild. Hennes sliskiga pojkvän går ju också bort eftersom han är ihop med henne. Han måste ha riktigt dåligt omdöme.
2020-04-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Känns som om Julia är mest ohygienisk i köket. Skulle fan vilja laga min egen mat om jag bodde där.
Han den där Kim hade väl bacillskräck? Hade han inte blivit utkastad hade han säkert lämnat frivilligt. Igår när Jullan gjorde bechamelsås så provsmakade hon såsen säkert tio gånger, givetvis med samma sked hela tiden.
2020-04-06, 19:10
Medlem
Mouchinos avatar
De som vill ha content framöver bör rösta ut Jasmine ikväll. Upp till bevis för Martin som Jasmine litar så mycket på!
2020-04-06, 19:11
Medlem
PyjamasXLs avatar
Jazz in Da House!

Alex eller Virran åker ikväll.
Medlem
Knappt kollat sedan i fredags (ja, det har varit HUR skönt som helst). Vad tror vi om i kväll? Vilka kommer bli räddad av tittarna och vem tror ni ryker?
Medlem
Bbbloopers avatar
Ut med Vickan ikväll! Fan om hon får stanna en vecka till.
2020-04-06, 19:12
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Håller med dig helt och hållet! Högljudd jobbig attityd påmålad och falsk. Hon är skum och labil

Tack snälla!

Det var fullständigt bisarrt och tragikomiskt för några dagar sedan när Jass deklarerade offentligt att "Martin är the love of my life, och det är ömsesidigt".

De har "känt" varann i en månad. Skjut mig!
2020-04-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jassa är det absolut största mähät därinne, utan konkurrens. Lat som fan, oduglig på matlagning, falsk, ego, omogen och framför allt enormt korkad.

Varje natt/morgon får snälla Sami be Jass och Martin att dämpa ner sig då de viskar, fnittrar och slaskar med sitt högljudda hångel så att han blir väckt eller inte kan somna. Aldrig under sin tid i huset har hon bidraget med en enda intressant diskussion. Jass är helt enkelt en total nobody när det kommer till tv-underhållning. En nolla. Hon måste ut.

Jag håller nästan Jass som nummer ett att få bort, sedan Vic.
Håller med i precis allt du skriver. För mig spelar det egentligen ingen roll om Victoria eller Jasmine åker ut idag. De är lika hemska båda två.
2020-04-06, 19:13
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Väl skrivet, kul att se en som har förstått.
Det är efterblivna sossar och äckliga vänsterpartister som endast har en livlina kvar (som de själv då i desperation ältar) och det är att dra SD:kortet, de tror fortfarande att de kan skada människor som röstar på SD, att det skulle vara något fult med att rösta på SD, genom att älta skiten.
Jag är inte speciellt förtjust i Jassa, tycker inte om sönder curlade kids som vill ha sin vilja igenom, genom att sura, skrika och vara förbannade, så Jassa höjdes i mina ögon när ryktet angående hennes SD eller ICKE kom på tapeten, tänkte att det kanske fanns hopp om den tösen.
Äckel sossarna för SD politik idag, så vad fan grinar de om, men är man svagbegåvad så är man.
Frågan istället nu är, åker Jassa ikväll?
Inte hängt med i liven idag.
Hoppas Vickan åker ikväll.
Är väl både S, V, L och C som ser att SDs politik är hemsk? Bara M och KD som hänger på pga populism?
För S en SD politik? Hur?😀
De som röstar SD gillar inte invandring och inget annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in