Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Jag får allt större respekt för dig. Mitt intryck är att du inte har någon annans agenda. Tyvärr så är det uppenbart i tråden att det finns en kampanj ( som jag inte tror att du är en del av) som utnyttjar krisen till att undergräva förtroendet för samhället och dess representanter. Det tycker jag är föraktligt.
En av de saker jag fått mest respekt För när det gäller Tegnell är att han gör det han tror på. Det han tror på är grundad på gedigen kunskap och lång erfarenhet. Han tar ett beslut om vad han tro är bäst för Sverige och sedan håller han den linjen oavsett vad politiker tycker och tror i Sverige och i andra länder. Karln har något så sällsynt som integritet.
han är tydlig med att det finns en osäkerhet men man måste ta beslut vilket han gör och han står för dom oavsett vad media eller flashbacktomtar tycker.
Över tid så är jag övertygad om att det är det bästa sättet att lugna oroliga och rädda personer
Ja Tegnell har mycket stark integritet. Är hårdhudad och det är andra som gråter åt honom. Ååå stackars Tegnell, de är så dum till honom.
De personerna har mer ont än vad Tegnell har.
Skulle han vara överkänslig så skulle han rätta sig efter alla och det gör han ju beviseligen inte.
Jag litar inte på Tegnell hur intelligent han än må vara. Tycker mig se motsägelser efter motsägelser.
Hur skall man kunna utnyttja krisen till att undergräva några som har undergrävit sig själv enligt mig.
Nog för att svensken är lättledd men dum i huvudet kan jag inte påstå att svensken är.