2020-04-06, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Svar ja på alla frågor. Dock är hon långt ifrån en favorit, men för Mergim och Lennies skull behövs hon.
Hon behövs ingenstans!! Det bevisades inatt då hon låg i rosa rummet medans dom andra var i gula och hade det både trevligt och roligt!
2020-04-06, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja eller hur mer sexistiskt kan det fan inte bli. Fattar inte alla tjejer som röstar på han.

Precis. Det är ett mysterium. Dock ska han ju alltid bli "sååå sööt" och prata med kameran och le. Det gör väll alla småtjejer i Stockholm alldeles våta i trosorna.
2020-04-06, 15:51
Medlem
Hoppas gargamel åker ut idag
2020-04-06, 15:52
Medlem
Har tänkt på saken. Alex får stanna och Viktoria åker. Så får Amilia en knäpp på näsan.
Om man antar att Sami, Mergim och Jasse räddas såklart
2020-04-06, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Hoppas gargamel åker ut idag

Han åkte ju förra veckan.
2020-04-06, 15:53
Medlem
Rätt kul att resten mer och mer brukar samlas i det gula sovrummet nu förtiden. WinWin för Sami, Julia och Frida.
2020-04-06, 15:54
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoralPappa
Kan vi inte lyfta nivån på diskussionerna i den här tråden lite?

- Det slängs med glåpord och kommentarer om folks utseenden
- Det dras förhastade slutsatser och konspireras
- Oliktänkande bemöts med glåpord och konspirerande istället för argument.

Är det inte roligare om vi kan ha ordentliga diskussioner än sådant barnsligt dravel? Det finns ändå mycket intressant att prata om när det kommer till programmet.
Du har en grupp på facebook som heter bogbrother 2020 supportergrupp. Gå! Här gäller yttrandefrihet! Kan dock hålla med om att alla inte använder sig av uttrycket ”jag tycker” så ofta som man önskade för i Sverige får man tycka vad man vill.
Jag tycker jassa beter sig som ett luder, jag tycker Martins blick påminner om breiviks blick, jag tycker Alex är osmaklig och vidrig när han smaskar... ja du förstår
2020-04-06, 15:55
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Att Mergim får knacka på kvinnor är ett hån mot hela metoo rörelsen och kvinnors kamp för lika rätt sedan lång tid tillbaka. Den synen är medeltida och har inget i västvärlden att göra.

Alex har slagit sitt x många säger det.
Man märker hur han har dålig kvinnosyn.
Mergim sa något fult i början av programmet och han bad om ursäkt och han har aldrig mer sagt nåt sånt sånt igen. Jag kan lova att Alex dubbelmoral och fake 2 face ser du inte det?
2020-04-06, 15:56
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Och Sami skulle skrika massa rasistiska saker.
Alex är misstänkt för att slagit sitt x tror båda spelar ett skådespelareri. Har du inte sett vad Alex säger i programmet? Han är riktigt skum ingen kvinnosyn alls. Han är riktigt jobbig borgmästaren, orten haha orkar inte höra han sjunga eller smaska mer. Han ska inte glida sig till finalen pågrund av Sami. Han ska åka ut!

Du snackar så mycket skit.
Sami har inte skrikit rasistiska saker, han svor på finska och ett av orden betydde zigenare om jag förstått det rätt. Man kan tycka att det är ett fult ord men han sa det ju inte i något sammanhang som hade med zigenare att göra! Att kalla det rasistiskt är en stor överdrift.

Alex är inte "misstänkt" för att ha slagit sitt ex, det är ju enbart EN person i tråden som skrivit att det går rykten om det och inga belägg kom fram när man fråga.

Förklara hur Alex dåliga kvinnosyn har visats i programmet? Att han lägger lite dåliga pappaskämt om att han vill jobba som gymnastiklärare för att titta på tjejer? Vilka heterosexuella män hade inte velat se gymnastiktjejer i omklädningsrummet? Ligger liksom i deras natur att vilja se kvinnor nakna.

Du och många andra här inne slänger ur sig anklagelser till höger och vänster och folk är ju inte smartare än att de går på allt. Speciellt om man ogillar en person, då jävlar stämmer allt skit som folk skriver, men handlar det om någon man gillar då försvarar man personen in i graven istället.
2020-04-06, 15:58
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alex har slagit sitt x många säger det.
Man märker hur han har dålig kvinnosyn.
Mergim sa något fult i början av programmet och han bad om ursäkt och han har aldrig mer sagt nåt sånt sånt igen. Jag kan lova att Alex dubbelmoral och fake 2 face ser du inte det?
Men snälla, källa på misshandeln?!? Mergim sa hund till en kvinna, efter 2 veckor så kallade han en annan kvinna råtta. De kommer liksom bara ur honom utan att tänka, därför sitter de i honom att slänga sådana kommentarer. Varför tjafsar han aldrig med män? Bråken jag sett är med kvinnor... endast kvinnor... känner han sig stor då kanske ?!
2020-04-06, 15:59
Medlem
xrlpyts avatar
Vad är för jäkla klickljud på liven med jämna mellanrum? Låter som en sån klicker man använder vid hunddressyr bl a. Oerhört irriterande i alla fall.
2020-04-06, 16:00
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vad är för jäkla klickljud på liven med jämna mellanrum? Låter som en sån klicker man använder vid hunddressyr bl a. Oerhört irriterande i alla fall.
Batterier svaga brandlarm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in