2020-04-06, 15:25
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Obegripligt att folk inte genomskådar Lenny, helt jävla obegripligt.
Lennie är endast bögalbanens mops. Albanen gör allt med honom som han önskar. Lennie är ett oskrivet kort. Jobbar två dagar i veckan, med vad vet vi inte.
2020-04-06, 15:27
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Att Sami är sig själv är ingen tvekan om. Sedan är det olika mycket skådespeleri. Jag hoppas verkligen inte att fettot och bögalbanen är likadana på utsidan för det skulle vara läskigt med mobbare av den graden. Men det kan uppenbarligen vara så. Hoppas för albanens skull att han får ett eget liv så småningom att han kan komma ut ur garderoben. Gör säkert Lennie glad. Ett möjligt framtida par.

Lennie är ju som en åttaåring, han blir överlycklig över vadsomhelst. Om BB slängde in ett par hinkar LEGO skulle han kissa på sig av lycka och vara okontaktbar resten av säsongen.
Och det värsta är att jag tror inte han spelar, han ÄR verkligen sådan. Även på utsidan.
Det är väl därför de uttorkade gamla facebooktanterna älskar honom så mycket, de kan inte längre få barn och vill ha en liten gullig gosse att ta hand om.
2020-04-06, 15:29
Medlem
codemeds avatar
Alltså, det här med Mergim och Lennie. Är den här sortens närhet verkligen vanlig bland manliga vänner idag? Hade en killkompis smekt mig i håret som Mergim gör på Lennie hade jag undrat vad fan han håller på med.
2020-04-06, 15:31
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det kommer de aldrig att göra. Hon är prio i produktionen. Hon kan skada sig och inte göra något i veckor, omröstningen gick til hennes fördel trots att Frida var populärare, i gamla BB hade hon redan varit ute. Nu vet hon vem som kommer bli räddad och vem som kommer åka. En särbehandling som är extremt otrevlig och alla börjar se igenom det.
Eller hur!
Frågan är, vad vinner tv4 på att göra såhär!?
Varför tror dom att det gynnar dom, att fejka och rigga för att till varje pris behålla........Analia??
Obegripligt!
Fattar inte, om det inte är så jävligt att hon har nån hållhake på nån i produktionen eller?
2020-04-06, 15:32
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Alltså, det här med Mergim och Lennie. Är den här sortens närhet verkligen vanlig bland manliga vänner idag? Hade en killkompis smekt mig i håret som Mergim gör på Lennie hade jag undrat vad fan han håller på med.
Det hade jag också gjort.😀
2020-04-06, 15:36
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Men om Lenny och Mergim skulle vara sig själva, skulle ju big Brother vara en månadslång bögporrfilm?

Och Sami skulle skrika massa rasistiska saker.
Alex är misstänkt för att slagit sitt x tror båda spelar ett skådespelareri. Har du inte sett vad Alex säger i programmet? Han är riktigt skum ingen kvinnosyn alls. Han är riktigt jobbig borgmästaren, orten haha orkar inte höra han sjunga eller smaska mer. Han ska inte glida sig till finalen pågrund av Sami. Han ska åka ut!
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ni som vill ha ut Alex, gillar ni Amilia? Vill ni se henne glad? Det vill INTE jag!
Svar ja på alla frågor. Dock är hon långt ifrån en favorit, men för Mergim och Lennies skull behövs hon.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Lennie är ju som en åttaåring, han blir överlycklig över vadsomhelst. Om BB slängde in ett par hinkar LEGO skulle han kissa på sig av lycka och vara okontaktbar resten av säsongen.
Och det värsta är att jag tror inte han spelar, han ÄR verkligen sådan. Även på utsidan.
Det är väl därför de uttorkade gamla facebooktanterna älskar honom så mycket, de kan inte längre få barn och vill ha en liten gullig gosse att ta hand om.
Håller med om det. Var har saken hållit till under de 36 år. Han vet inte vad oddset är eller att spela på fotboll eller annat. Han kan inte räkna och läsa är svårigheter för honom. Som jag skrev tidigare så arbetar han alltså två dagar i veckan och tillbringar 10 timmar på tåg på måndag och torsdag på väg ner till Göteborg.
2020-04-06, 15:37
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det hade jag också gjort.😀
Hade omedelbart svarat med en dansk skalle.
2020-04-06, 15:39
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Och Sami skulle skrika massa rasistiska saker.
Alex är misstänkt för att slagit sitt x tror båda spelar ett skådespelareri. Har du inte sett vad Alex säger i programmet? Han är riktigt skum ingen kvinnosyn alls. Han är riktigt jobbig borgmästaren, orten haha orkar inte höra han sjunga eller smaska mer. Han ska inte glida sig till finalen pågrund av Sami. Han ska åka ut!
Hur kan du snacka kvinnosyn och sen gilla Mergim? Kallar kvinnor för hund och alla är väl medvetna om vad en hund är för en muslim, om än en låtsasmusse.
2020-04-06, 15:40
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Knappast. Mergim är garanterat gay, men Lennie är jag osäker på. Tror snarare på a-sexuell. Han nog som ett barn även sexuellt.
2020-04-06, 15:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Svar ja på alla frågor. Dock är hon långt ifrån en favorit, men för Mergim och Lennies skull behövs hon.
Barnen borde väl vara på dagis inte i BB? Jag förstår att Amelia behövs för dom för de klarar ju inget själva. Tänker dock ändå aldrig rösta på dom efter alla påhopp och mobbning. Lennies tystnad är medhåll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in