[quote=Honeyryder|71071664]
Citat:
Ursprungligen postat av
Eagle35
Men NEJ han hade för fan inte känslor för Antonia!! Jag såg från dag 1 att deras relation var som syskon, NOLL attraktion från någons håll och framförallt inte från Mergims håll. Han har enbart sagt att han hade känslor för henne för att dölja sin sexualitet ännu mer, och det svär jag på mitt egna liv för så säker är jag haha
Jag pratade inte om Alex.. men denna besatthet har jag inte sett röken av, han glömde henne samma sek hon lämnade såg det snarare ut som. Jag tycker att han är konstig och lam med tjejer, men ser det mer som en osäkerhet från hans håll. Plus att han verkar dra sig till tjejer som själva inte vet hur de ska bete sig när de vill ha någon.
Han sagt att han hetro flera gånger respektera det sluta prata om hans sexuella läggning inte okej att göra det håna och skratta åt honom som Alex och flera gör. Jag kan lova att flera av dom inte tycker om homosexuella annars hade dom aldrig skrattat och hånat någon flera gånger. Alex viskade även till vicky mästerkocken vill ha den i röven, Lennie på alla fyra.
Haha Alex snackade om Antonia riktigt länge efter hon åkte ut och sist han gjorde det var för någon dag sen va?