2020-04-06, 15:13
Medlem
TangerineDreams avatar
Spelar nog ingen roll om vi försöker rädda kanibalex ikväll!
Analia vill ju ha ut han, och då blir det väl så.
Är ju trots allt hon som styr detta spektakel.
Hon har ju redan i princip garanterat gnällrim att han absolut INTE åker?
2020-04-06, 15:13
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag försöker se vad det står på Samis högra lår. Nedan följer en länk som leder till en screenshot från Cmore (det där rimmade), där jag pausat ett klipp med Sami, där man nästan kan läsa allt på låret. Någon som vet vad det står?
Det börjar med en inringning följt av "här hade jag ett sår"

https://imgur.com/a/Q3D36rs
2020-04-06, 15:14
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Lennie och Mergim är också det. Har du sett att dom beter sig annorlunda någon gång som många andra därinne gör.
Ja det har jag.
Mergims utbrott mot folk, är det så han är blir jag orolig.
Lennie tramsande nu under skräckveckan är så överspelat, så det finns inte. Rent löjligt för att folk ska tycka han är rolig.
2020-04-06, 15:17
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Finns bara en som är sig själv i huset och det är Sami.
Förstår inte hur man kunnat missa det.
Men, men sista idioten är inte född än.🙈
Att Sami är sig själv är ingen tvekan om. Sedan är det olika mycket skådespeleri. Jag hoppas verkligen inte att fettot och bögalbanen är likadana på utsidan för det skulle vara läskigt med mobbare av den graden. Men det kan uppenbarligen vara så. Hoppas för albanens skull att han får ett eget liv så småningom att han kan komma ut ur garderoben. Gör säkert Lennie glad. Ett möjligt framtida par.
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Lennie och Mergim är också det. Har du sett att dom beter sig annorlunda någon gång som många andra därinne gör.
Men om Lenny och Mergim skulle vara sig själva, skulle ju big Brother vara en månadslång bögporrfilm?
Medlem
Flaxifluxs avatar
Hur många gånger totalt har de censurerat nu när Amilia har pratat? Ge henne en varning istället med autonominering om hon hela tiden ska fortsätta
2020-04-06, 15:19
Medlem
Citat:
Nej Alex ska ut före!!!
Ja netop. Ut med alex
2020-04-06, 15:21
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Hur många gånger totalt har de censurerat nu när Amilia har pratat? Ge henne en varning istället med autonominering om hon hela tiden ska fortsätta

Också tänkt på det. Känns som att majoriteten av censurerna är när hon pratar om något hon inte får.

Såklart enklare för BB att köra censur än att ge henne varningar och sedan autonominering...
2020-04-06, 15:22
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Det kommer de aldrig att göra. Hon är prio i produktionen. Hon kan skada sig och inte göra något i veckor, omröstningen gick til hennes fördel trots att Frida var populärare, i gamla BB hade hon redan varit ute. Nu vet hon vem som kommer bli räddad och vem som kommer åka. En särbehandling som är extremt otrevlig och alla börjar se igenom det.
2020-04-06, 15:23
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja det har jag.
Mergims utbrott mot folk, är det så han är blir jag orolig.
Lennie tramsande nu under skräckveckan är så överspelat, så det finns inte. Rent löjligt för att folk ska tycka han är rolig.
Obegripligt att folk inte genomskådar Lenny, helt jävla obegripligt.
2020-04-06, 15:24
Medlem
Eagle35s avatar
[quote=Honeyryder|71071664]
Citat:

Men NEJ han hade för fan inte känslor för Antonia!! Jag såg från dag 1 att deras relation var som syskon, NOLL attraktion från någons håll och framförallt inte från Mergims håll. Han har enbart sagt att han hade känslor för henne för att dölja sin sexualitet ännu mer, och det svär jag på mitt egna liv för så säker är jag haha

Jag pratade inte om Alex.. men denna besatthet har jag inte sett röken av, han glömde henne samma sek hon lämnade såg det snarare ut som. Jag tycker att han är konstig och lam med tjejer, men ser det mer som en osäkerhet från hans håll. Plus att han verkar dra sig till tjejer som själva inte vet hur de ska bete sig när de vill ha någon.

Han sagt att han hetro flera gånger respektera det sluta prata om hans sexuella läggning inte okej att göra det håna och skratta åt honom som Alex och flera gör. Jag kan lova att flera av dom inte tycker om homosexuella annars hade dom aldrig skrattat och hånat någon flera gånger. Alex viskade även till vicky mästerkocken vill ha den i röven, Lennie på alla fyra.

Haha Alex snackade om Antonia riktigt länge efter hon åkte ut och sist han gjorde det var för någon dag sen va?
2020-04-06, 15:25
Medlem
Zingo2s avatar
Ni som vill ha ut Alex, gillar ni Amilia? Vill ni se henne glad? Det vill INTE jag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in