Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyryder
Amilia till Mergim: "Jag lovar, du kan vara lugn", när han sa att han är nervös över ikväll.
Det gör mig lite fundersam och orolig att hon vet att han kommer bli kvar.. Och jag har aldrig tyckt att en människa är så jobbig att lyssna på som Mergim....
Ja samma här. Jag har mer och mer börjat misstänka att hon har någon hållhake på produktionen.
Är produktionschefen möjligen aktiv moderat och hon har skaffat en hållhake den vägen? Det märks ju tydligt att årets BB är mer riggat än Amerikansk Wrestling.
Det börjar kännas meningslöst att rösta öht då det bevisats att produktionen styr.(på Amilias order?)
Om Amilia skulle beordra produktionen att steppa och bajsa samtidigt skulle de gladeligen göra det.
Så förmodligen blir väl Mergim kvar för att Balaenoptera Musculus beordrat det då hon vill hålla sin ryggradslöse marinbiolog på gott humör genom att låta hans älskare stanna.
Trots mina misstankar och tilltagande håglöshet har jag iallafall dräpt iväg en röst på Smaskarkannibalen då jag misstänker att det är han som Amilia vill ha ut mest, och allt som är dåligt för Amilia är bra för mig.