2020-04-06, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Okej, då kör vi på negern då
Så du vill göra flodkon glad?
2020-04-06, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Okej, då kör vi på negern då

Om ni tänker såhär då: För Samis skull så är Alex bättre att ha kvar än Victoria.. Hon är ett större hot då det är en större risk att hon nominerar Sami tidigt i finalspelen? Sami har stort stöd och blir antagligen räddad mot de flesta i finalspelen men om han sitter mot exempelvis Lennie är det extremt osäkert. Vill inte göra risken större än den är att han blir nominerad av huset.
2020-04-06, 14:09
Medlem
Vilka två har ni som ni kan se som vinnare?

Vilka två får absolut inte vinna i era ögon?

Just nu har jag Sami och sen pendlar det mellan Frida/Julia

Och sen får Victoria och Amilia inte vinna.
2020-04-06, 14:11
Medlem
Honeyryders avatar
Har någon annan lagt märke till Alex bröst? Ser ut som hans vänstra är en bitchtit och hans högra ser ut som ett ärr rakt igenom, som om han kanske opererat bort den andra redan... Spekulerar bara men ser skumt ut när man börjar tänka på det.
2020-04-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil

Vinnare: Sami 2:a Julia
Ut fort som fan: Flodkon och fläskläppen!! (A+V)
2020-04-06, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Det med Yan*ck stämmer. Men snälla sprid inte skit. Sara är en vän till mig och det stämmer absolut inte att han misshandlat henne.

Vad gör hon i Dubai? Ho ho hoe
2020-04-06, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil

Frida som vinnare, skämtar du, tål varken se lr höra henne.
2020-04-06, 14:20
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Amilia till Mergim: "Jag lovar, du kan vara lugn", när han sa att han är nervös över ikväll.
Det gör mig lite fundersam och orolig att hon vet att han kommer bli kvar.. Och jag har aldrig tyckt att en människa är så jobbig att lyssna på som Mergim....

Ja samma här. Jag har mer och mer börjat misstänka att hon har någon hållhake på produktionen.
Är produktionschefen möjligen aktiv moderat och hon har skaffat en hållhake den vägen? Det märks ju tydligt att årets BB är mer riggat än Amerikansk Wrestling.
Det börjar kännas meningslöst att rösta öht då det bevisats att produktionen styr.(på Amilias order?)
Om Amilia skulle beordra produktionen att steppa och bajsa samtidigt skulle de gladeligen göra det.

Så förmodligen blir väl Mergim kvar för att Balaenoptera Musculus beordrat det då hon vill hålla sin ryggradslöse marinbiolog på gott humör genom att låta hans älskare stanna.
Trots mina misstankar och tilltagande håglöshet har jag iallafall dräpt iväg en röst på Smaskarkannibalen då jag misstänker att det är han som Amilia vill ha ut mest, och allt som är dåligt för Amilia är bra för mig.
2020-04-06, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Frida som vinnare, skämtar du, tål varken se lr höra henne.

Det är förvisso sant men det handlar mer om att jag ogillar de andra mer just nu.
2020-04-06, 14:22
Medlem
Jasmine, Virran och Alex lär ju sitta i uppdragsrummet och då måste vi rösta kvar Jasmine och så kvittar resten.
2020-04-06, 14:22
Medlem
För en liten stund sen så bad Mergim Amalia att ta in en tändare då färser hon i stil med
- ser det ut som att jag jobbar här?
Tänkte för mig själv. ”Ja i alla fall dina vänner”
Nu vid matbordet så har hon parkerat sin röv och ber Martin hämta salt. Det hade vart ballt om han hade svarat henne likadant
2020-04-06, 14:24
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Ni e dumma som inte fattar att Alex rider samis våg. Sami stör sig på Alex sjungande o rappande o det märks. Alex ser sami som den han kan snacka skit med. Ut med Alex! Sami kmr inte lämna han kmr bara umgås mer med Martin o Lennie.
Mm, jo iochförsig.
Lite Glasman varning nu, med Alex och Sami, risken finns folk börjar irritera sig om Sami bara sitter och snackar skit om dom andra med Alex.
Men samtidigt, Victoria måste ju ut. Får helt enkelt stå ut med Alex ett tag till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in