Citat:
Ursprungligen postat av
FORVACKSLINGSBAR
Och här tänker jag per automatik, vad vet dom egentligen? Gissar dom som vi på Flashback?
Och med tanke på liknande uttalanden (gissningar?), ÖKAR förtroendet mot myndigheter i Sverige enligt nyheterna i morse?
Jag blir hyfsat förvånad!
Det verkar som att dom säger det som faller dom in utan någon eftertanke.
FHM ligger i när det gäller att säga emot sig själva, det går inte en dag(snudd på) utan motsägelser, förnekande av fakta eller påståenden som är helt grundlösa. Dom är sällsynt klantiga och framstår som en grupp mumlande personer som fast beslutna står fast vid sina beslut ena dagen för att nästa dag säga tvärt emot med lika stor beslutsamhet, och så tror FHM att dom har folkets förtroende.
Det blir intressant att höra vilken inställning dom har till ansiktsskydd idag vid presskonferansen? står dom fast vid det några timmar gamla uttalandet eller gäller gårdagens uttalande?
Nu hoppas jag(förmodligen i onödan) att det finns någon journalist som sett dessa uttalanden och vågar ställa frågor om detta.
Att MSM påstår att förtroendet ökar för regeringen och FHM trots alla fadäser är rent av komiskt.