Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Det vet jag inte. Men det finns offer som blivit utsatta genom juridiska åtgärder (t.ex. åtal) & påföljder som uppkom till följd av de organiserade psykologiska trakasserier vilket försätter offer i känsliga livssituationer & dylikt. Det juridiska systemet är dessvärre lätt att använda som vapen då ett offer påverkas negativt & då begår ofrivilliga/oönskade misstag & juridiska övertramp av ren desperation, förvirring samt kanske depression & apati. STASI, CIA m.fl. är ökända för att använda samhällstjänster som vapen & också påverkansmedel men också andra grupper "vapengör" samhällstjänster.
Nej jag undrade inte om de påstådda offren. Om du menar att det är en kriminell verksamhet de har utsatts för, så finns det kanske en dom?
Citat:
Ursprungligen postat av
epsy
Jag var på väg att avslöja statliga hemligheter som jag upptäckte genom att studera diskreta mönster. Nu har jag dock glömt vad det var. Det kanske är lika bra.
Här har vi ännu ett exempel på att vi kanske se på detta med organiserad gängförföljelse som ett symtom på psykisk ohälsa.