2020-04-05, 23:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Klart det är riggat. Det har förekommit i hela TV:s historia. Tyvärr har de gjort det så uppenbart att man blir ilsken till slut. Jag har varit stidiochef i nästan sju år och sedan jobbat ytterligare fyra som lärare i redigeringsteknik. Har många före detta elever som jobbar på kanalerna idag och det är ofta snack om det. Cash is King.
Där ser man! Intressant. Sjukt att det ska gå till så. Med risk för att låta som en hippie så anser jag att det är tragiskt att pengar ska styra till den grad att det blir på äkthetens bekostnad. Jag vill inte leva i en sådan värld. Jag vill fan få vara med och påverka människors öden i TV. Jävla fa-an.
2020-04-05, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Om nu Sami och Mergim blir räddade imorgon så har vi Jassa, Vickan och Alex kvar.

Lätt val att rösta kvar Alex. Vi måste få ut Vickan.
Vet att många vill ha ut Alex men Vickan måste gå före!

Absolut att det ska röstas på att ha kvar Alex! Allt för att Victoria ska ut imorgon!!!!
2020-04-05, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Klart det är riggat. Det har förekommit i hela TV:s historia. Tyvärr har de gjort det så uppenbart att man blir ilsken till slut. Jag har varit stidiochef i nästan sju år och sedan jobbat ytterligare fyra som lärare i redigeringsteknik. Har många före detta elever som jobbar på kanalerna idag och det är ofta snack om det. Cash is King.
Ja helt klart riggat resultat! Men det finns ingen chans de kommer göra henne till BB vinnaren som många härinne tror. Jag är rätt säker på hon ryker nästa gång hon sitter löst, bara hoppas det inte är mot någon som Frida, för de märkte hur arga alla blev nu när de riggade röstningen sist. Tror inte de vågar rigga kvar henne igen.
2020-04-05, 23:59
Medlem
Varför är inte Rimmet, Virran o Lenny inne i rosa sovrummet o härjar, med tanke på alla gånger den tjocka blåvalen härjat och fört liv, när alla andra legat och sovit i det rosa sovrummet?
Är hon queenBee eller?
2020-04-06, 00:00
Avslutad
Njuter av tanken när alla är ute ur huset och inser att programmet inte var så populärt som de trodde.
2020-04-06, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Om nu Sami och Mergim blir räddade imorgon så har vi Jassa, Vickan och Alex kvar.

Lätt val att rösta kvar Alex. Vi måste få ut Vickan.
Vet att många vill ha ut Alex men Vickan måste gå före!

Ja; altså Alex måste stanna före Virran.
Men han har inte mycket majoritet där ute, klart fjortisarna ser upp till ankan
2020-04-06, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Njuter av tanken när alla är ute ur huset och inser att programmet inte var så populärt som de trodde.

Njuter och får ståkuk av tanken när Amilia inser hur hatad hon varit under hela sin vistelse där och slösat flera veckor av sitt liv i tron om att kamma hem den där miljonen.
2020-04-06, 00:01
Medlem
Varför måste inte Amilia va inne i gula? O vad brukar produktionen göra när de måste samlas sådär?
2020-04-06, 00:04
Medlem
Helvete Rimmet lugn me brunutalsolen nu. Du har vita fläckar i hela nyllet.
Det ser ut som om du lider av vitiligo eller har pappa Lenny squirtat bajs över ditt orangebruna ansikte? Frågorna är så många
Medlem
Vad händer nu? Varför ska alla samlas men Amilia får ligga kvar? Är hon äntligen bortglömd?
Medlem
DjPuttes avatar
Alex har ingen backning det är Vicky som har den backningen det ser man, Sedan så är Mergim & Jassa inne och petar på toppen....
2020-04-06, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storspov33
Varför måste inte Amilia va inne i gula? O vad brukar produktionen göra när de måste samlas sådär?
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Vad händer nu? Varför ska alla samlas men Amilia får ligga kvar? Är hon äntligen bortglömd?
Hon sover, så det ville inte väcka henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in