2020-04-05, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Problemet är att det efterblivna folket verkar lyssna på henne
Ja jag fattar inte hur det har gått till. Helt otroligt konstigt??!?
2020-04-05, 22:48
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det känns så onödigt att rösta när det är så uppenbart riggat. Amilia kan omöjligen ha fått flest röster. Det regnar in kritik till produktionen.
Jo tyvärr känns det helt meningslöst att rösta nu efter produktionen började leka Greenpeace, och så tydligt rigga omröstningen bara för att rädda en galen blåval.
Fattar inte varför dom gjorde det dom dumma jävlarna, dom borde förstått att alla skulle genomskåda dom!
Analia måste ju känna/ha hållhakar på hela ledningsgruppen.
Medlem
Tydligen kostar den rosa soffan 200k som Virran stampa o hoppade runt jämnfota på.

Frida tycker att BB inte kan förvänta sig att folk ska bete sig så som dom gör hemma när dom slänger in en soffa för 200k

Tror knappast Virran eller någon annan där inne hoppar på sofforna hemma så varför öht göra det någon annanstans.

Respektlöst beteende
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Inte ett dugg förvånad! Har svårt o släppa hur Alex agerade mot anty, tappa nästan kontrollen o hade svårt o styra sig, va helt besatt tom långt efter hon lämna huset, sen en massa märkliga agerande o ngr uttalande om kvinnor som inte känns helt friskt, har äcklas av honom sen dag 1
Vilka uttalanden har han gjort? Hört det många gånger har du exempel?
2020-04-05, 22:50
Medlem
Bara jag som tycker underhållningsvärdet minskade efter att Petzy lämna? Var alltid drama och kaos på den tiden.
2020-04-05, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hoppas Victoria åker imorgon. Inte Alex för då tror Amilia att folket lyssnat på henne. Sami måste räddas kvar

Vågade inte lägga mina röster på nån annan än Sami tyvärr..
Men håller med om att man borde rösta kvar Alex.
För att med alla medel få ut Virran
2020-04-05, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Ja jag fattar inte hur det har gått till. Helt otroligt konstigt??!?

Förstår inte heller hur det gått till. Det är skrämmande om folk som röstat verkligen ser upp till Amilia. Kan tänka mig att hon plockade hem röster via hjälp från ”vänner” privat och på jobbet som bett random folk som inte ens tittar på BB att rösta på henne. Ser inte annars hur hon lyckades sitta säkert. Om det inte är riggat såklart som så många av oss tror.
2020-04-05, 22:52
Medlem
Fyhelvete vad självgod Amalia ser ut.
Har hon fått dubbla portioner mat eller varför ser hon så självbelåten ut, en afton som denna?
2020-04-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Har sagt flera gånger han är så sjukt sliskig i sättet han pratar om kvinnor, är inte alls förvånad om det stämmer.
Han är ju mentalt som en 13-åring och pratar om kvinnor så. Tidigare idag pratade Julia om när hon var gymnast och sin kropp. Då säger Alex att han ska bli gymnastiklärare (för att kunna glo på tjejerna). De andra sa till och med att han var äcklig.
2020-04-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Vågade inte lägga mina röster på nån annan än Sami tyvärr..
Men håller med om att man borde rösta kvar Alex.
För att med alla medel få ut Virran
Ja jag röstar alltid Sami
2020-04-05, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Förstår inte heller hur det gått till. Det är skrämmande om folk som röstat verkligen ser upp till Amilia. Kan tänka mig att hon plockade hem röster via hjälp från ”vänner” privat och på jobbet som bett random folk som inte ens tittar på BB att rösta på henne. Ser inte annars hur hon lyckades sitta säkert. Om det inte är riggat såklart som så många av oss tror.
Läste nånstans att det skulle finnas nån Amilia grupp på Facebook, att hon där har massa röster. Men vet inte säkert. Jag har inte facebook
2020-04-05, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Den gruppen är ett skämt! Jag kallade jassa för typ skrik-jassa eller något om att hon skriker mycket , blev block 24 Tim, skrev till dem om yttrandefrihet men inget svar! Skrev senare något om vad jag tyckte om amilia och då block 24 timmar.
Pm till admin åter igen om vad i helvete dom höll på med, inget svar på ca 2 timmar och då lämnade jag gruppen! Så jävla partiska och fittiga PK horor som styr den gruppen
Gick med i gruppen idag och tror nog att de flesta medlemmarna är hälften så intelligenta som deltagarna i huset. Det säger ju ganska mycket då deltagarna är de mest ointelligenta jag någonsin skådat. Amilia och Sami är väl de som är smartast där inne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in