2020-04-05, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Alex bror är dömd för grovt misshandel på en kvinna. Alex själv ryktas det om att han lagt handen på ett av hans ex vid namn S*ra S*iri *a. *m. Domen finns på lexbase. Så vill ni ha kvar en kvinnomisshandlare i huset??
Vart står det?
2020-04-05, 22:32
Medlem
Blev chockad när jag först såg att Amilia blivit räddad av tittarna. Såg avsnittet nu, och med tanke på vilka hon konkurrerade med så blev det inte lika chockande - även om jag själv föredrar de andra.

Hon har ju ofta rätt i bråken med Mergim. Kan det vara så att Mergims horribla ageranden i argumentationer gör att Amilia får fans?

Annars förstår jag inte hur hon kan ha ett visst stöd. Gick något rykte om att hon har vänner i produktionen, kanske stämmer.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Alex bror är dömd för grovt misshandel på en kvinna. Alex själv ryktas det om att han lagt handen på ett av hans ex vid namn S*ra S*iri *a. *m. Domen finns på lexbase. Så vill ni ha kvar en kvinnomisshandlare i huset??

Du verkar ha ett konto på Lexbase så kan du kolla upp vad fröken Stapelfeldt är dömd för.
Medlem
PingPongZongs avatar
Dom där fattar inte vilka dom riktiga The Bubbles var för några.

2020-04-05, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vart står det?
Inte ett dugg förvånad! Har svårt o släppa hur Alex agerade mot anty, tappa nästan kontrollen o hade svårt o styra sig, va helt besatt tom långt efter hon lämna huset, sen en massa märkliga agerande o ngr uttalande om kvinnor som inte känns helt friskt, har äcklas av honom sen dag 1
2020-04-05, 22:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Som vanligt har det inte hänt någonting. Det har snarare varit mer händelselöst än vanligt.
Brukar det inte vara så på söndagar?
2020-04-05, 22:42
Medlem
Hoppas Victoria åker imorgon. Inte Alex för då tror Amilia att folket lyssnat på henne. Sami måste räddas kvar
2020-04-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Det var ju Sami och Julia som fick Frida att välja Martin.Men dem vet ju inte att Martin och Jasmine bedrar dem.Martin vill ha ut Julia.Alex hade varit Imun om dem vetat vilka planer dem har.Martun hade med stor sannolikhet åkt ut.Men skitstöveln visar ingen tacksamhetsskuld över vem som rädda honom

Jo jag vet de är så. Synd att Sami o Julia
är så godtrogna bara.

Martin vet inte vad ordet tacksamhet är!
2020-04-05, 22:44
Medlem
Citat:
Har sagt flera gånger han är så sjukt sliskig i sättet han pratar om kvinnor, är inte alls förvånad om det stämmer.
2020-04-05, 22:45
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ahh så de tävlar fortfarande om immunitet. Hade inte fattat det
Så de som inte vunnit är de som kan bli nominerade? Är det bara de som sitter säkert som nominerar eller ALLA?

Alltså nu kan jag ju bara säga hur det har varit andra år. Inte hur det kommer vara nu. (Förhoppningsvis är det som förut, för det är så bigbrother alltid har varit).
Men alla kommer få rösta oftast på två stycket.
Men man kommer inte kunna rösta på alla för vissa kommer vinna immunitet.

Alla får rösta men inte på alla människor i huset för vissa kommer vara säker 😀

(Har inte kollat fb på hela dagen... ursäkta om någon redan har hunnit svara dig om detta)
2020-04-05, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hoppas Victoria åker imorgon. Inte Alex för då tror Amilia att folket lyssnat på henne. Sami måste räddas kvar

Problemet är att det efterblivna folket verkar lyssna på henne
2020-04-05, 22:46
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartybyxoR
Btw, är det nån härinne som är medlem i Big Brother supporter gruppen på facebook? Ifall nån kan fråga admins där varför dom blev så jävla skitnödiga helt plötsligt för två veckor sen? Verkar ju inte gå att varken hitta eller kontakta admins när man blivit blockad från gruppen

För två veckor sen satt jag och några till och pratade om corona, sedan morgonen efter bestämde sig admin för att göra en ny regel om att man får INTE prata/skriva om corona för då åker man ut med huvudet före. Denna nya regel låg inte synligt någonstans på sidan, jag var inte inne på hela dagen (använder inte ens facebook, gjorde endast det för att jag gillade att ha någon att diskutera bb med) men så på kvällen loggade jag in. Scrollade bland dagens inlägg (såg den nya regeln om att man får inte skriva om Amilia och hennes skada, men inget om corona så den hade troligen hamnat låååångt ner), nån undrade var alla skåningar tagit vägen då det bara är en i programmet i år. Jag skrev "hemma och gömmer sig från corona" som ett halvskämt, sen blev jag blockad utan förvarning.

Tycker det var jävligt töntigt att bara blocka någon utan förvarning när det dessutom var första förseelsen, borde varit uppenbart att jag missat den nya regeln så dom kunde ha gett mig en varning liksom.... Tydligen var det en admin som tog åt sig också, fick på omvägar höra att han kommenterat "OCH DÄR åkte en för att skämta om corona. Jag är skåning och jag har ej corona............" Och tydligen puffade admin även upp regeln efter det. Kändes riktigt trevligt när man varit en aktiv medlem ett tag. Blev ny bojkott av facebook iallafall!
Den gruppen är ett skämt! Jag kallade jassa för typ skrik-jassa eller något om att hon skriker mycket , blev block 24 Tim, skrev till dem om yttrandefrihet men inget svar! Skrev senare något om vad jag tyckte om amilia och då block 24 timmar.
Pm till admin åter igen om vad i helvete dom höll på med, inget svar på ca 2 timmar och då lämnade jag gruppen! Så jävla partiska och fittiga PK horor som styr den gruppen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in