2020-04-05, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Dom kommer tävla om inviduell immunitet. Eventuellt en extra poäng att ge ut eller liknande 😊
Kanske en kväll i annexet. Film, godis ja en vinst av något slag

Ahh så de tävlar fortfarande om immunitet. Hade inte fattat det
Så de som inte vunnit är de som kan bli nominerade? Är det bara de som sitter säkert som nominerar eller ALLA?
2020-04-05, 14:46
Medlem
FarbrorAgges avatar
Fy fan, Amilia ser ut som ett riktigt fult fläskmonster idag och Mergim ser ut som att han har smetat in sig med Lennies bajs. Båda svärmar som bajsflugor kring Lennie.

Jassa och Vic ligger och viskar och fnissar. Hjärndöda fruntimmer båda två.

Ut med alla dessa snarast möjligt!
2020-04-05, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är helt jävla otroligt, kameran var på Julia och Frida i köket. Sedan hör man bara ett jävla tuggande och smaskande, utan att man ens ser Alex. Hur fan kan man tugga så högljutt som honom? Anstränger han sig extra för att det ska låta? Var givetvis tvungen att muta ljudet då jag blev illamående.

Tror de vill reta oss genom att ha hans volym ganska hög för annars brukar de sänka andra även om de är i samma rum och pratar.
Jag blir inte äcklad utan bara sjukt irriterad
2020-04-05, 14:47
Medlem
FarbrorAgges avatar
Smaskandet i Sovrum 1 nu! Go Alex!
2020-04-05, 14:50
Medlem
Alex kan ändå droppa lite sköna kommentarer.

Virran: Är det gott?
Alex: Som i djungeln mannen!
2020-04-05, 14:50
Medlem
Jasmine: Frågar Victoria vad blir det för dj-vla mat.
Victoria svarar det blir väl någon pasta som tar 4 timmar för det gör det ju när
Frida lagar mat.
2020-04-05, 14:52
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Alex kan ändå droppa lite sköna kommentarer.

Virran: Är det gott?
Alex: Som i djungeln mannen!

Exakt. Han är så skön Alex! Chill människa. Och han gör Sami gott därinne som sällskap och PT. Alex måste bli kvar några veckor till.
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror de vill reta oss genom att ha hans volym ganska hög för annars brukar de sänka andra även om de är i samma rum och pratar.
Jag blir inte äcklad utan bara sjukt irriterad
Det riktigt sjuka är VARFÖR ingen någonsin sagt åt honom att iaf FÖRSÖKA sluta smaska som en jävla gris?
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Håller med. Ut med gaphalsen! Själv tycker jag att hon är slampig dessutom och saknar värdighet.

Japp. Och Julia sade inatt att hon kommer få skit för hur hon har betett sig för att hon är KVINNA. Nej, jag hade velat skicka ute henne även om hon var en MAN som hade betett sig så här.
2020-04-05, 14:55
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Exakt. Han är så skön Alex! Chill människa. Och han gör Sami gott därinne som sällskap och PT. Alex måste bli kvar några veckor till.
Chill?
Han är fullständigt lobotomerad!
2020-04-05, 14:55
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Japp. Och Julia sade inatt att hon kommer få skit för hur hon har betett sig för att hon är KVINNA. Nej, jag hade velat skicka ute henne även om hon var en MAN som hade betett sig så här.

Ja, helt rätt. Hon har spårat ur lite för många gånger nu för att jag ska kunna ha överseende med det. Julia ska ut. Kanske inte nu på direkten men hon ska ut om några veckor. Hon kommer att skydda Sami, dvs inte nominera honom i finalspelet så bara därför kan hon få vara kvar ett tag till. Julia ska inte stå i en final, hon är inte värd det.
2020-04-05, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Det läskiga med julias beteende är inte utbrotten i sig det är mer att hon typ aldrig har fått ångest över det eller tagit ansvar för det. Hon har aldrig känt att hon har varit boven eller varit riktigt ledsen över hur hon har betett sig. Hon verkar inte så uppriktig när hon försöker be om ursäkt för vad hon gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in