Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Det är lite därför jag tänkte ficklampa. Jag tänker att han ofta var ute med henne och letade burkar och säkerligen ofta hade både ficklampa och pannlampa med sig. Om han nu använt det som ursäkt. Annars tänker jag att han gömt vapnet där innan. Jag har också en fundering kring örhänget som är avslitet. Det känns lite mer som ngt som HD skulle kunna göra. Kan hon ha varit med först och sedan droppat av alternativt väntat vid bullerplanket?
Tror du...? Om en cat fight hade utbrutit mellan dom, så hade det varit mycket "klösande" och dragande i håret från de båda kvinnorna. Och när inte LW har hudavskrap under naglarna från HD (eller SD) så känns det inte så troligt (men det är bara i mina ögon och egen känsla). Så jag tror inte att det har varit tumult av det slaget. Det är nog LW som i ren panik råkat slita av sig örhänget. Hon verkade inte ha haft någon möjlighet att slå tillbaka. Bara försvara sig genom att försöka skydda huvudet. Det var en våldsam attack från första slaget.
Vi har ju diskuterat lite kring bygellås.. Men det här med att diskutera mordvapen tror jag vi kan göra i all oändlighet. Det kommer säkerligen aldrig att hittas... Tyvärr!