2020-04-05, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast dom här jävla fördomarna har jag suttit och bemött nu sen jag skapade ett konto här, nu sitter jag mest och lattjar, det är kul att lattja med fanatiska människor när man inte har så mycket annat för sig.
Inte ett dugg arrogant, självupptaget eller infantilt.
Citera
2020-04-05, 19:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Inte ett dugg arrogant, självupptaget eller infantilt.

Dito.
Citera
2020-04-05, 19:03
Medlem
BorisBalkans avatar
Inte i Sverige.
Citera
2020-04-05, 19:03
Medlem
manocaust-survivors avatar
Gynocentrismen har givetvis gjort så att coronakrisen blivit värre än den behövde vara. Fler män än kvinnor dör av coronaviruset eftersom det feminiserade samhället prioriterar kvinnor framför män. Hade män och kvinnor bara fått vård på lika villkor så hade vi haft färre dödsfall. Feminazis viker sig dock aldrig, en av de största kriserna i modern tid är bara ett lägligt tillfälle att sätta deras plan i verket, ett steg till mot den slutliga utrotningen av den vita mannen!
Citera
2020-04-05, 19:08
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manocaust-survivor
Gynocentrismen har givetvis gjort så att coronakrisen blivit värre än den behövde vara. Fler män än kvinnor dör av coronaviruset eftersom det feminiserade samhället prioriterar kvinnor framför män. Hade män och kvinnor bara fått vård på lika villkor så hade vi haft färre dödsfall. Feminazis viker sig dock aldrig, en av de största kriserna i modern tid är bara ett lägligt tillfälle att sätta deras plan i verket, ett steg till mot den slutliga utrotningen av den vita mannen!

Ja vi pratade om detta på senaste jude-rådet. Vi svenska kvinnor och judarna alltså, men attans det var ju inte meningen att någon skulle komma på vår kungliga plan.
Citera
2020-04-05, 19:51
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad är det du inte förstår?

Jag pratar om hanteringen av coronaviruset och inte samhället i största allmänhet, kan du få in det i din förkrympta hjärna? Jag står fast vid att hanteringen av corona inte hade varit mer lyckad eller kanske inte ens annorlunda om högern hade styrt, även om jag till mångt och mycket förespråkar högerpolitik annars.
Sverige har lyckats ganska bra med hanteringen av viruset, än så länge.
Du förstår, det finns saker som är större än feminismen och blattarna, och det är naturens krafter. Kliv ut ur tunneln!

Sen behöver du inte tala om för mig vilka åsikter jag har eller om vad jag tycker om samhället. Det är riktigt töntigt att debattera på det sättet. Skärp till dig.

Troligen har man mer resurser för krisberedskap om man prioriterar grundläggande statliga åtaganden över fler invandrare än vad man har råd med och moralistiska symbolfrågor.

Citat:
Just-in-time systemen?

Google it jävla idiot, detta är baskunskaper för diskussionen du sitter och tjafsar sönder. Fy fan
Senast redigerad av Mjäll 2020-04-05 kl. 19:55.
Citera
2020-04-05, 20:01
Medlem
Det här är ett tydligt exempel på min tidigare drivna tes om feminismens inverkan på landet och dess förberedelse för kriser likt corona:

https://www.svd.se/vetenskap-eller-galenskap

Samtidigt var vården redan då under sparkrav. Subborna(jag orkar inte längre benämna dem vid namn) försvarar alltså detta vanvettiga psykotiska feministiska projekt som pågått i tre decennier med resultatet att Sverige har försämrats på precis alla områden. Detta är vårt Sverige. Vi väljer nu hur vi vill ha det.
Senast redigerad av totalattack 2020-04-05 kl. 20:04.
Citera
2020-04-05, 20:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är ju inte mitt problem att du inte kan läsa TS, det ligger helt hos dig. Att du i varje debatt måste ändra vad som ska diskuteras, ofta flera gånger, måste kännas lite jobbigt innerst inne. On a loosing streak, så att säga. Jag förväntar mig inte att du kan eller vill förstå denna gången heller, men för normalbegåvade som läser kan det ju alltid bli ett gott skratt av lyteskomik. Men vi fortsätter låtsas som att du har en intellektuell förmåga, jag har kul!

Det var du som ansåg att det är feminismens fel att vi inte har skyddsutrustning. Jag diskuterar vad du skrivit i dina inlägg. Pucko
Citera
2020-04-05, 20:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag har ju redan förklarat det.

Om ett samhälle slösar sina resurser på skit istället för samhällsviktiga funktioner, samtidigt som alla som ställer sig kritiska till detta mobbas bort, så är man sämre förberedd för kriser. Du vet att sjukvården redan innan Covid varit uppe i stabsläge? Att det besparas i sjukvården? Men pengar till feministiskt och mångkulturellt fjams har inte saknats. Du anser annorlunda, det får stå för dig.

Jag har förklarat för dig att det inte finns någonting som tyder på att man hade klarat Corona-läget bättre om inte feminismen funnits.
Sjukvården har hittills klarat av att hantera de som kommit in, till skillnad från mindre feministiska länder.
Du förefaller otroligt trångsynt och rätt dum faktiskt.

Och, givetvis kunde du inte komma med ett enda enkelt exempel.
Citera
2020-04-05, 20:08
Medlem
Citat:
Det var du som ansåg att det är feminismens fel att vi inte har skyddsutrustning. Jag diskuterar vad du skrivit i dina inlägg. Pucko
Absolut. Feminism och multikultipolitiken, inte sällan är det samma agenda och samma aktörer bakom. Men jag sa ju att jag förstod att du inte är förmögen att förstå, antagligen tror du att världen uppstår på nytt i varje ögonblick och inga samhällsprocesser, skeenden eller politisk påverkan inverkar ett dugg på vårt NU.
Citera
2020-04-05, 20:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Troligen har man mer resurser för krisberedskap om man prioriterar grundläggande statliga åtaganden över fler invandrare än vad man har råd med och moralistiska symbolfrågor.

Google it jävla idiot, detta är baskunskaper för diskussionen du sitter och tjafsar sönder. Fy fan

Då frågar jag dig också, vad är det du anser att man skulle gjort annorlunda i coronahanteringen?
Och vad tyder på att pengarna som lagts på feminismen skulle ha lagts på krisberedskap?

Tjafsar sönder? Vilken fullkomlig idiot du är. Jag har skrivit högst vettiga inlägg här. Är du påtänd?
Har uppfattat dig som hyfsat intelligent tidigare men detta var ju bara så jävla dumt. Missbedömning obviously.
Citera
2020-04-05, 20:10
Medlem
Citat:
Jag har förklarat för dig att det inte finns någonting som tyder på att man hade klarat Corona-läget bättre om inte feminismen funnits.
Sjukvården har hittills klarat av att hantera de som kommit in, till skillnad från mindre feministiska länder.
Du förefaller otroligt trångsynt och rätt dum faktiskt.

Och, givetvis kunde du inte komma med ett enda enkelt exempel.
Svensk sjukvård har gått på knäna länge, flera sjukhus var i stabsläge kort innan corona, vi har skickat förstföderskor till Finland, svenska medborgare dör i behandlingsbara sjukdomar pga plats och personalbrist. Etc.

Du är tamejfan skvatt galen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in