Citat:
Ursprungligen postat av
aina08
Det är just det här jag menar.
Lennie har blivit mer och mer omtyckt av tittarna. Han går inte att få ut nu, om han inte skulle sitta mot typ Sami. Ja ser Lennie som 2a totalt sett efter just Sami. Inte för att jag tycker det utan vad jag tror att tittarna vill.
Mergim är bra i tävlingar, när han vill och behöver samtidigt som han och Amilia kan räddas av Lennie, som också är bra på tävlingar. Därför har de inte testats av folket ännu.
Därför måste vi ha ut dom när det går och inte vänta!
Det går inte att välja någon att rösta på som man stört sig på i 1 vecka istället för då kan tåget gå.
Victoria, Frida, Alex, Martin har inte det stora stödet i huset så att dom räddas om och om igen.
De räcker att dom sitter mot någon som är halvpopulär så röstas dom ut, och de kommer att hända varje vecka.
Mergim och Amilia måste fortsatt stå högst upp på lisan över vilka som ska ut, varje vecka tills dom är borta. Oavsett om Victoria eller någon annan varit tjurig eller paktat fult några dagar.
UT MED MERGIM NU!
Som jag har uppfattat det så går det inte längre att de blir immuna eller rädda varandra med makt nu när finalspelen sätter igång utan allt är enbart utifrån nomineringar, så då lär de ryka då.
Stödet för Lennie har minskat lite när jag läser runt omkring för han är ”för överdriven” enligt många. Sami är definitivt fortfarande storfavoriten överallt!