2020-04-05, 14:14
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag skulle aldrig orka bo med Julia. Och det värsta jag vet är när folk flippar på fyllan. Har man dåligt ölsinne ska man inte dricka. Sedan gillar jag henne inte i nyktert tillstånd heller. Julia själv tyckte det var ett roligt bråk inatt men det kanske inte de andra tyckte. Hon verkar vara väldigt ego. Vill att hon lämnar så fort som möjligt.
Håller med. Ut med gaphalsen! Själv tycker jag att hon är slampig dessutom och saknar värdighet.
2020-04-05, 14:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Frida hämtar Julia för de ska laga lunch, då går Jassa och lägger sig. Hon är väl med i matlagningsgänget?
Jag tror de har en deal att Jass tar all disk efteråt? Tyckte jag hörde något om det häromdagen, men kan ha fel. Hon kanske bara är en lat jävel.
2020-04-05, 14:23
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Glasman sa nyss på instagram-live att han vill ha ut följande först: Amilia, Victoria, Mergim och Lennie.
Bra lista!Men hade faktiskt lagt in Falsk Martin efter Victoria
2020-04-05, 14:24
Medlem
Zingo2s avatar
Har Vickan och Jassa blivit bästisar igen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahahaha, så jävla skitnödiga TV4 är, de får inte diskutera lesbisk porr och patriarkatet, BB ber dem byta ämne..!

edit: och DC bytte till sovande människor i sovrum 1 hellre än att filma en intressant diskussion
Är det därför de avbröt sändningen? Undrade varför i helvetet DC visade sovande människor. Det är en hemsk produktion det här. Hade jag varit deltagare hade jag sett till att prata om sådant mest hela tiden, bara för att jävlas med produktionen.
Medlem
Har nästan slutat kolla på liven och läser mest i tråden här och märker att det inte är så många som skriver. Skulle vara kul att få se tittarsiffror
2020-04-05, 14:25
Medlem
Citat:
Har Vickan och Jassa blivit bästisar igen?
Verkar inte bättre än då. Jassa sa tidigare förlåt tio Victoria om hon gjort henne ledsen.
2020-04-05, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Det är just det här jag menar.
Lennie har blivit mer och mer omtyckt av tittarna. Han går inte att få ut nu, om han inte skulle sitta mot typ Sami. Ja ser Lennie som 2a totalt sett efter just Sami. Inte för att jag tycker det utan vad jag tror att tittarna vill.
Mergim är bra i tävlingar, när han vill och behöver samtidigt som han och Amilia kan räddas av Lennie, som också är bra på tävlingar. Därför har de inte testats av folket ännu.
Därför måste vi ha ut dom när det går och inte vänta!
Det går inte att välja någon att rösta på som man stört sig på i 1 vecka istället för då kan tåget gå.
Victoria, Frida, Alex, Martin har inte det stora stödet i huset så att dom räddas om och om igen.
De räcker att dom sitter mot någon som är halvpopulär så röstas dom ut, och de kommer att hända varje vecka.
Mergim och Amilia måste fortsatt stå högst upp på lisan över vilka som ska ut, varje vecka tills dom är borta. Oavsett om Victoria eller någon annan varit tjurig eller paktat fult några dagar.

UT MED MERGIM NU!

Som jag har uppfattat det så går det inte längre att de blir immuna eller rädda varandra med makt nu när finalspelen sätter igång utan allt är enbart utifrån nomineringar, så då lär de ryka då.
Stödet för Lennie har minskat lite när jag läser runt omkring för han är ”för överdriven” enligt många. Sami är definitivt fortfarande storfavoriten överallt!
2020-04-05, 14:26
Medlem
Citat:
Läste här att Amilia varit trevlig/rolig i gula när hon pratade med Julia och Frida.
Hoppas ni förstår varför!? Det handlar bara om att hon vet att de kan nominera henne, inget annat!!
Hon är extremt taktiskt. Nu börjar hennes taktik med att bli omtyckt av så många som möjligt i huset!
2020-04-05, 14:26
Medlem
Lunatics avatar
Undrar om Mergim säger till Amilia nu att han snor i butiker?
Han skröt om att han snor i butik. Och har Baxat sin Väst han har med sig in i BB huset för Jassa för några veckor sedan.
Och Jassa pratade om att hon brukar sno också.
2020-04-05, 14:28
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Glasman sa nyss på instagram-live att han vill ha ut följande först: Amilia, Victoria, Mergim och Lennie.
Såklart han vill, varför skulle det ha ändrats på 1 veckas tid 🙄
2020-04-05, 14:28
Medlem
Zingo2s avatar
Får dom viska i BB? Nu gör Jassa och Vickan det.

Som Lennie bettet sig denna veckan, kan man tro han är 10-12 år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in