2020-04-05, 13:56
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Folket gillar Lennie.
Amilia och Mergim har aldrig fått sitta löst och folket ska rädda dem (förutom den riggade röstningen av Amilia nu senast).
Mergim har vunnit tävlingar och blivit immun samt räddat av makten. Så tittarna har aldrig fått chansen att slänga ut honom. Men nu när de ska nominera varandra vet vi Amilia och Mergim är mest ogillade i huset och de kommer sitta i uppdragsrummet så vi tittare får rösta ut ena.
Det är just det här jag menar.
Lennie har blivit mer och mer omtyckt av tittarna. Han går inte att få ut nu, om han inte skulle sitta mot typ Sami. Ja ser Lennie som 2a totalt sett efter just Sami. Inte för att jag tycker det utan vad jag tror att tittarna vill.
Mergim är bra i tävlingar, när han vill och behöver samtidigt som han och Amilia kan räddas av Lennie, som också är bra på tävlingar. Därför har de inte testats av folket ännu.
Därför måste vi ha ut dom när det går och inte vänta!
Det går inte att välja någon att rösta på som man stört sig på i 1 vecka istället för då kan tåget gå.
Victoria, Frida, Alex, Martin har inte det stora stödet i huset så att dom räddas om och om igen.
De räcker att dom sitter mot någon som är halvpopulär så röstas dom ut, och de kommer att hända varje vecka.
Mergim och Amilia måste fortsatt stå högst upp på lisan över vilka som ska ut, varje vecka tills dom är borta. Oavsett om Victoria eller någon annan varit tjurig eller paktat fult några dagar.

UT MED MERGIM NU!
2020-04-05, 14:00
Medlem
Zingo2s avatar
Läste här att Amilia varit trevlig/rolig i gula när hon pratade med Julia och Frida.
Hoppas ni förstår varför!? Det handlar bara om att hon vet att de kan nominera henne, inget annat!!
2020-04-05, 14:01
Medlem
xrlpyts avatar
Lennie säger att han aldrig skulle kunna tänka sig att ligga med en snubbe. Ojdå, tur att Mergim inte är i rummet.
2020-04-05, 14:01
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Martin har ju stått för exakt ett roligt klipp under sin tid i huset, eller okej, två klipp: första kvällen när han kom in och sa att han var den nya borgmästaren, och sen när Amilia hade eldräkten på sig och Martin verkligen inte kunde låta bli att plåga henne.

I övrigt: nada.

Alex tror jag inte har gjort något roligt alls. Jag kommer i alla fall inte på något.
Håller med om att Martin är trist.
Hans oförmåga att förstå Julias saknad av hunden första kvällen var också kul, men annars är de bara de två grejerna du nämner.
Hans stora misstag var att binda ihop sig med Jasmine (och samma för henne).
Dom båda hade tjänat på att bara vara själva.
Han skulle kört på sin linje han hade från början, att röra om och provocera så hade han varit mer omtyckt av tittarna. Nu är han bara trist...
Alex är också ganska tråkig. Han är för lika slät hela tiden.

Men de finns andra som ska röstas ut före dom.
Mergim och Amilia står alltid först på tur när tillfälle ges.
2020-04-05, 14:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Läste här att Amilia varit trevlig/rolig i gula när hon pratade med Julia och Frida.
Hoppas ni förstår varför!? Det handlar bara om att hon vet att de kan nominera henne, inget annat!!
Men gå in och kolla klippet själv, hon var verkligen skitrolig. Hon hade roligt åt det själv också, man måste inte analysera sönder allt.
2020-04-05, 14:03
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
De flesta vill ha ut mergim när jag tittar mig omkring! Äntligen !!

Stackars Lennie om han åker...
2020-04-05, 14:04
Medlem
xrlpyts avatar
Om det blev censur nu för att Amilia deklarerar sig 100% hetero och inte ens vill lyssna på prat om lesbisk porr så är TV4 faktiskt skitlöjliga.
2020-04-05, 14:05
Medlem
aina08s avatar
För er som inte förstår att Mergin på nåt extremt konstigt sätt är populär och inte blir helt enkel att rösta ut.
På Facebooks BB-sida finns nu en omröstning.
Populärast där är som väntat Sami.
Men efter ligger Jasmine och Megim väldigt lika.
Jamine har alltid varit omtyckt av den stora massan tittare så de är ingen skräll. Men Mergim växer tyvärr på nåt konstigt sätt. Han ses väl som gullig på samma sätt som Lennie gissar jag. Som sitter ju ihop.
NU är chansen att få ut honom!
Hoppas alla förstår det!
2020-04-05, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Snillen spekulerar på utegården😀
Jassa: alla som haft konflikter kommer till mig och berättar
Vickan: jag sökte bara till BB för att det skulle vara nomineringar hela tiden

Hade varit kul om BB hade låtit dom få se lite
klipp om konflikter
och skit snack.
Det hade nog rört om det
lite i huset.
Senast redigerad av Doiten 2020-04-05 kl. 14:09.
2020-04-05, 14:08
Medlem
Zingo2s avatar
Frida hämtar Julia för de ska laga lunch, då går Jassa och lägger sig. Hon är väl med i matlagningsgänget?
2020-04-05, 14:11
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahaha, så jävla skitnödiga TV4 är, de får inte diskutera lesbisk porr och patriarkatet, BB ber dem byta ämne..!

edit: och DC bytte till sovande människor i sovrum 1 hellre än att filma en intressant diskussion
2020-04-05, 14:12
Medlem
FarbrorAgges avatar
Glasman sa nyss på instagram-live att han vill ha ut följande först: Amilia, Victoria, Mergim och Lennie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in