2020-04-05, 13:35
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad sitter världsvana-Virran och skriver för brev? Hoppas det är ett avskedsbrev
Sina memoarer, tösabiten har ju varit med och gjort allt, å då menar jag ALLT!
2020-04-05, 13:37
Medlem
xrlpyts avatar
Tungt om det är fem nominerade, den som åker då (fått minst röster) måste ju känna sig som skit.
2020-04-05, 13:38
Medlem
FarbrorAgges avatar
Victoria eller Jass ska ut imorgon. Inget snack om saken.

Men om vi tittare ska rösta på den vi vill ha kvar så lägger jag givetvis min röst på Sami. Jag törs inte riskera att han åker ut.
2020-04-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Är det bestämt att nomineringar ska börja eller som du hoppas?
Nomineringarna/finalspelen börjar efter imorgons måndagsfinal.
2020-04-05, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Fast hur har han, Amilia, Lennie kommit så långt som dom gjort när folk velat ha ut som sedan första veckan? Eller Lennie har ju svängt då han blivit gullig i mångas ögon.
Jo dom har blivit räddade. De kommer ju kunna hända även framöver.
Sitter dom sen mot någon som folk stör sig på klarar dom sig.
Victoria tex. Henne vill folk ha ut nu för att hon varit extra jobbig senaste veckan, men då glömmer man bort de som man velat ha ut sen start.
Nej jag håller mig till min lista där de 3 främsta alltid varit att få ut Amilia, Mergim och Lennie.
Deltagare som Frida, Victoria, Alex och Martin kommer inte ha någon betydelse längre fram utan de är bara spelpjäser med lågt stöd av både de andra deltagarna och tittarna.
Folket gillar Lennie.
Amilia och Mergim har aldrig fått sitta löst och folket ska rädda dem (förutom den riggade röstningen av Amilia nu senast).
Mergim har vunnit tävlingar och blivit immun samt räddat av makten. Så tittarna har aldrig fått chansen att slänga ut honom. Men nu när de ska nominera varandra vet vi Amilia och Mergim är mest ogillade i huset och de kommer sitta i uppdragsrummet så vi tittare får rösta ut ena.
Senast redigerad av Allasmeknamn 2020-04-05 kl. 13:47.
2020-04-05, 13:46
Medlem
TangerineDreams avatar
Alex, din hjärndöda korkade neger, HÅLL KÄFT MED DIN SÅ KALLADE RAPP!!!!!
Fattar inte varför dom andra inte bara slår en gjutjärns-stekpanna i "huvudet" på "the missing link"??
2020-04-05, 13:49
Medlem
xrlpyts avatar
Är ni verkligen övertygade om att Amilias omröstning var riggad? Hon måste ju ha samlat några fans eftersom hon faktiskt ÄR rolig, och hennes haters hade ju tre andra att sprida ut sina röster på... Frida fick sympatiröster, och jag tror det är väldigt få som har Martin eller Alex som sin absoluta favorit.
2020-04-05, 13:53
Medlem
Just nu: Sami mår inte så bra Julia pratar med Sami och frågar om någon kan göra så han mår bättre - Julia fixar Samis naglar och bryr sig om
honom.

Martin och Alex ligger i vars en säng - sover eller tjuvlyssnar
på Julia o Sami!
Senast redigerad av Doiten 2020-04-05 kl. 13:59.
2020-04-05, 13:54
Medlem
Zingo2s avatar
Snillen spekulerar på utegården😀
Jassa: alla som haft konflikter kommer till mig och berättar
Vickan: jag sökte bara till BB för att det skulle vara nomineringar hela tiden
2020-04-05, 13:54
Medlem
xrlpyts avatar
Martin har ju stått för exakt ett roligt klipp under sin tid i huset, eller okej, två klipp: första kvällen när han kom in och sa att han var den nya borgmästaren, och sen när Amilia hade eldräkten på sig och Martin verkligen inte kunde låta bli att plåga henne.

I övrigt: nada.

Alex tror jag inte har gjort något roligt alls. Jag kommer i alla fall inte på något.
2020-04-05, 13:55
Medlem
De flesta vill ha ut mergim när jag tittar mig omkring! Äntligen !!
2020-04-05, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Är du seriös? Hur lång eller kort vistelsen är spelar ingen roll, smittas man så smittas man.

Är du seriös? Ett dygns inkubationstid menar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in