2020-04-05, 13:14
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Programledaren sa att finalspelet börjar den kommande veckan, då är det personliga nomineringar och man får inte längre prata om vem man kommer röster på.
Ska bli skönt att slippa höra det där evinnerliga taktiksnacket. Hoppas innerligt att den som snackar om nomineringar under finalspelet blir autonominerad.
2020-04-05, 13:16
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nej du antydde det inför otaliga läsare av denna tråd. Olämpligt agerat när du gör det i kombination med att skriva att du är psykolog. Förstår du inte det själv är du ute på hal is. Är du här som privatperson förstår jag inte varför du blandar in titlar. Urvattnar förtroendet för psykologer. Men jag ska inte orda mer om det.

Jag har också sagt att jag jobbar med beroenden, jag gör inga utredningar om diagnoser. Jag kan psykologi, men som sagt mitt arbetsområde är beroenden.

Men att hon har psykopatvibbar är ju givet.
2020-04-05, 13:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Julia och Frida pratar ut och skrattar åt nattens bråk om sängplatserna.Amilia Stapelfeldt imiterar och summerar sin syn på händelsen.

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/deltagare

HAHAHA, fy fan vad Amilia är bra på att härma! Och så jävla roliga kommentarer.
2020-04-05, 13:18
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jag har också sagt att jag jobbar med beroenden, jag gör inga utredningar om diagnoser. Jag kan psykologi, men som sagt mitt arbetsområde är beroenden.

Men att hon har psykopatvibbar är ju givet.
Förstår du inte poängen i mina tidigare inlägg till dig så är det så.
2020-04-05, 13:19
Medlem
Vad sitter världsvana-Virran och skriver för brev? Hoppas det är ett avskedsbrev
2020-04-05, 13:19
Medlem
Hela Mergrins kropp kliar, säger han... Undrar om Lennie kan ha något med detta att göra?!
2020-04-05, 13:21
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Förstår du inte poängen i mina tidigare inlägg till dig så är det så.

Jag förstår, men JAG tycker att Julia har psykopatvibbar. Sen behöver inte du tycka det?
2020-04-05, 13:23
Medlem
FarbrorAgges avatar
Synd att vi får se så lite (typ inget alls) från Alex och Samis träning i gymmet. Jag skulle vilja följa Samis träningsresa mer. En jävla miss av produktionen att de inte har en valbar kamera där för oss tittare.
2020-04-05, 13:29
Medlem
Just nu: Julia o Frida pratar och planerar dom ska baka tillsammans sen!

Tack Julia o Frida för ni bjuder på er själv ❤️
2020-04-05, 13:33
Medlem
DjPuttes avatar
Jisses man lämnar BB DC då är Amilia i fokus man kommer tebax ca 3tim senare och Amilia är fortf i fokus på BB DC, Har dem problem i kontroll rummet eller sitter alla och är hungriga på Amilai??
2020-04-05, 13:34
Medlem
Amilia är stjärnan helt klart! Imorgon kör vi ut mergim så hon får härja fritt 😄👍🏼
2020-04-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tycker vi ska tänka på stackars Lennie när vi röstar på måndag. Oavsett om man vill ha ut honom eller inte. Just nu sitter han säkert vilket betyder att han är kvar. Då rösta vi inte ut Mergim denna veckan. Tänk er att Lennie blir kvar med Ami själv. Hemska tanke! Lennie kommer bli kvävd av Ami. Det är verkligen #metoo-varning på henne.

Personligen vill jag ha ut Vickan denna vecka. Frågan är om man ska rösta kvar Mergim av taktiska skäl för att de flesta kommer rösta på Vickan. Eller hur ska man tänka?

Exakt så ska du tänka, rädda Mergim för då åker kanske Vic.

Lennie vill ha Mergim kvar. Amilia skulle jubla om Mergim åker, det vägrar jag ge henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in