2020-04-05, 11:16
Medlem
Zingo2s avatar
Har nu sett intervjuerna med de som hänger löst, bara en som svarar ärligt och uppriktigt och det är Sami. Han är kung i denna förskola.👍
2020-04-05, 11:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Enda anledningen jag ser att hon rör upp mycket känslor och därför ser de det som underhållningsvärde

Ja, jag ser ingen annan anledning heller.. Synd om Lennie dock som blir sexuellt trakasserad varje dag.
2020-04-05, 11:21
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Julia är inte en psykopat, en psykopat maskerar sig mycket väl. Snarare har hon någon diagnos och tillsammans med alkohol och medicin flippar lättare. De som kastar ur sig psykopat hit och dit har sett en thriller en gång där det ordet används om någon som är ”läskig” och använder det sedan om allt som inte passar in i en mall.
Så jag tänker också. Är endast på fyllan hon visat dom negativa sidorna men det är inga psykopatiska drag hon visat då. Är som du säger, en kombo av alkohol och medicineringen. När jag började äta Elvanse så fick jag sluta dricka eller skita i att äta Elvanse.
2020-04-05, 11:21
Medlem
Globalisten55s avatar
Gillar Julia mest av alla där men alkohol och vissa med Tab går inte ihop och BB har ett ansvar här.Julia är en härlig skön tjej nykter men med alkohol som ombytt.Dags att sluta och gå på Samis nyktra väg
2020-04-05, 11:33
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Så jag tänker också. Är endast på fyllan hon visat dom negativa sidorna men det är inga psykopatiska drag hon visat då. Är som du säger, en kombo av alkohol och medicineringen. När jag började äta Elvanse så fick jag sluta dricka eller skita i att äta Elvanse.
Och sen att Jullan inte tar sin Medds regelbundet, så får hon stark effekt på dom till Alkohol.

Jullan värkar inte kunna att ha kul på enbart Alkohol, hon vill boosta med substanser som hon nämner att hon gör på utsidan. I det här fallet "lagligt" Amfetamin.
Det ser inte bra ut för Tv4 att dom ger såna mediciner då och då till Alkohol.
2020-04-05, 11:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Julia, efter 2 månader i Big Brother: "Kan ni snälla censurera mina tuttar?"

Girl, det skeppet har redan seglat. Vi har sett allt.
2020-04-05, 11:39
Medlem
Lunatics avatar
Jullan om hennes bråk igår.
Jullan: Det som är kul är att det inte handlar om någonting.

Dom du bråkar med kanske inte tycker det är så kul med en påtänd Jullan som flippar.
2020-04-05, 11:40
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Gillar Julia mest av alla där men alkohol och vissa med Tab går inte ihop och BB har ett ansvar här.Julia är en härlig skön tjej nykter men med alkohol som ombytt.Dags att sluta och gå på Samis nyktra väg

Exakt. Och typiskt alkoholistbeteende att släta över allting dagen efter och försöka skratta bort det.

Sami är den enda jag vill se som vinnare.
2020-04-05, 11:43
Medlem
Lunatics avatar
Dom får inte visa folk som röker.
Får se om dom tar med Jullan snedtändning på Tabbs och Alkohol i avsnitt på tv. hehehe
2020-04-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan någon förklara hur i hela självaste H-E Analia kan röstas kvar som immun av tittarna..? Är människan verkligen populär ute i landet? Fattar ingenting! Hon är tråkig, jobbig, tjatig, snackar
skit, och äcklar efter stackars Lennie som världens metoo-snuskgubbe. Fan, palla henne en vecka
till

Sami och Alex är roliga ihop. Gillar deras samspel Hoppas att Alex får stanna och inte röstas ut nu.

Frida växer för varje dag.. verkar vara en go' tjej. Julia borde tagga ner lite.. Frida är den sista som förtjänar skit därinne.

Bedrövligt var ordet. Att Amilia blir räddad förstår jag verkligen inte. Blev lika besviken och chockad här som när tittarna valde att någon av Lennie och Glasman skulle åka ut, när man kunde räddat båda. Tydligen är de osköna populära, så nästa vecka räddas väl Mergim kvar av tittarna, eller nåt. Herregud.
2020-04-05, 11:47
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nu måste någon kolla Sami, lever han, ligger helt still under täcket medans hönsen kacklat en timma
2020-04-05, 11:49
Medlem
Jag tycker väl inte att fighten var en sån stor grej. Men varför tar inte julia ansvar för vad som hände? Hon har typ ingen självinstinkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in