Citat:
Ursprungligen postat av
carolas_manager
Men din dumma jävla idiot, fattar du inte att siffrorna reviderades efter att granskningen blivit officiell?
Vad fan är det här? Sitter alla 500 på FHM och spammar propaganda i tråden 24/7?
Ni kan ALLA dra åt helvette, det är ni förbannade kommunistjävlar som är orsaken till precis allt detta era satans as.
Kinesjävlarna som startade hela skiten är kommunistjävlar, FHM är sossar och ni förnekare är GARANTERAT sossar eller vänster.
Allt detta är erat jävla fel och jag kommer för resten av mitt liv att hata vänsteridioter med helt oavbruten kraft och intensitet!!!
I den mån min politiska hemvist är relevant kan jag upplysa dig om att jag är liberal nationalist.
Du och andra gör ett stort nummer över att Folkhälsomyndigheten inte har tillgång till sekundaktuella siffror, säger mer om ditt intellekt än om myndighetens kompetens och agenda.
Myndigheten får siffror från regionerna, som i sin tur får siffror från sjukhus, som i sin tur får siffror från avdelningar, som i sin tur får siffror från enskilda arbetstagare inom vården.
Att du inte förstår att det finns utrymme för eftersläpning och misstag är beklagligt.
Det här är en vetenskapstråd, för att kunna hänga med hjälpligt bör man
inte ha gått i grundsärskola.