2017-12-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Varför föregår hon inte med gott exempel nu och hänger ut den/de personerna som varit på henne ?

Kan hända det är hittepå som med mycket annat i Sahlins hittepå-karuseller ?
Annars får hon väl skylla sig själv som inte hade armbandet på sig ?
Citera
2017-12-18, 22:15
Medlem
smoerreboms avatar
Nån som vet om hon äger nån fastighet eller bostadsrätt?
Citera
2018-09-03, 15:32
Medlem
http://abfstockholm.se/event/2018/09/anna-lindh-minnesseminarium-15-ar-efter-hennes-dod/

Bland deltagarna finns "Mona Sahlin, tidigare ordförande i Anna Linds minnesfond, partiledare
och personlig vän" ...

Biljetterna är gratis om någon undrar.
Citera
2018-09-04, 22:16
Medlem
Mogrens avatar
Hon letar efter ett nytt jobb som kan ge henne en hög lön utan någon som helst motprestation. Det bör också ingå fri bil, fria resor, dubbla traktamenten , fritt boende och ingen redovisningsplikt.
Citera
2018-09-12, 13:58
Medlem
Går på konserter, som t ex Markus Krunegård på Gröna Lund nu i fredags.
Allt enligt egen utsago på minnesstund för årskamraten på ABF igår kväll ...
Citera
2020-03-31, 10:47
Medlem
Erik Östs avatar
"Sent ska syndaren vakna"!

https://www.expressen.se/nyheter/mona-sahlin-sjalvkritisk-om-sd-det-var-fegt-gjort/

Nu ska coronakrisen utnyttjas till max. Äckliga människor.

Är nog ingen slump att boken kommer ut just nu tror jag.

Skulle inte bli förvånad om damen ifråga gör comeback i politiken till nästa val heller.

Så luttrad är jag när det gäller svensk politik senaste 30 åren.
Citera
2020-03-31, 11:23
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst

https://www.expressen.se/nyheter/mona-sahlin-sjalvkritisk-om-sd-det-var-fegt-gjort/

Skulle inte bli förvånad om damen ifråga gör comeback i politiken till nästa val heller.

Citat:
Vi förde nästan ingen debatt om varför Sverigedemokraterna var så vidriga att de inte skulle tas i med tång

Så här beskriver hon partiet som haft rätt om allt...

Mona är en fullständigt genomvidrigt äckel till människa... Och S äcklar mig också, jag röstade på dem när Göran var partiledare, men nyligen fick jag reda på att det var han som genomförde kommunala utjämningen av skatten, och hur denna är konstruerad...

All kommunalskatten tas in till staten, sen betalar staten tillbaka dessa till kommunerna baserat på antal invånare, därför får kommuner som tex Malmö med många invånare men få av dem som jobbar ändå in enorma pengar, så det är i princip ingen mening att en kommun försöker ordna jobb åt invånarna, de får inte in mer skattepengar för det...

Och det är ju en politik som på sikt är helt förödande för landet...

Sossarnas politik syftar till att belöna de som inte sköter sig, och straffa de som sköter sig, inte förvånansvärt att det partiet har så många vidriga personer i sin ledning.
Citera
2020-03-31, 13:39
Medlem
Erik Östs avatar
Sahlin i ny bok: ”Sa SD och så spottade vi – fegt gjort”

Vidrig j-el! Hon visste mycket väl att de inte hade några kraftfulla motargument.Därför höll de käften!
Sd har haft rätt hela vägen, I ALLT!

(Dessutom ökar förtroendet för "det här såg vi inte komma" Löfven iom coronakrisen från 26% till 44% nu idag ser jag.)

Det tidigare svenska stolta folket har tydligen blivit så veka, verklighetsfrämmande och trygghetsknarkande att de lutar sig mot de axlar som orsakat misären i landet.Har iq-värdet sjunkit så lågt? Fy fn! Till råga på allt köper och läser de väl boken också , som grädde på moset, och tycker "oooo vad fint och självrannsakande skrivet "!

Kan jag ta ett djupt andetag nu? Puhh
Senast redigerad av Erik Öst 2020-03-31 kl. 13:52.
Citera
2020-03-31, 18:56
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst

Det är väl bra att det finns alternativ om dasspapper tar slut I butikerna
Citera
2020-03-31, 23:14
Medlem
Erik Östs avatar
Jag fattade inte heller själv först varför just bajspapper ska ta slut men det kommer tydligen från Australien där nån desperat bajjnödig australier trodde att bajjpappret kommet ta slut för att alla deras träd brunnit ner!
I resten av världen , den riktiga världen ,och speciellt i pappers-landet sverige, är det ett minimalt problem!

Folk blir ta me fn dummare och dummare för var dag som går tydligen!

https://www.verywellmind.com/what-is-considered-a-low-iq-2795282

Så kan vi koncentrera oss på Mååna nu?

Jag tror , med tanke på det flata svenska folket, att hon kommer göra comeback i det politiska livet! (och blir "förlåten" naturlich)

Med tanke på nuvarande svenskens tankekapacitet är allt möjligt nu!

Vad tror ni om Mona Muslim, kommer fanskapet tillbaka tror ni?
Senast redigerad av Erik Öst 2020-03-31 kl. 23:33.
Citera
2020-03-31, 23:40
Medlem
Det kan ju omöjligt finnas en sportmössa att denna människa får komma tillbaka till offentligheten. Men... å andra sidan, detta är ju Sverige. Verkar inte spela nån roll hur låg trovärdighet en del har - nya chanser dyker upp ändå så länge de är uttalat vänster.
Senast redigerad av Fernandoboy 2020-03-31 kl. 23:44. Anledning: Ordval
Citera
2020-04-05, 08:50
Medlem
Ni behöver inte vara oroliga. Hon har inte tid med politik längre, all tid går åt till att suga latrinkuk och sörpla lådvin. Dessutom är hon storrökare med taskiga bladinggener och om ni läser om en coronasjuk ex partiledare på IVA så vet ni vem det är. Överlever hon kommer kuksuganden återupptas.
Vi får se om det är sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in