Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-20, 20:51
  #1
Medlem
Clousoos avatar
Hon är ju som uppslukad av jorden vad tror ni hon tänker innerst inne..drar hon fortfarande ministerlön..fick livvakten sätta på henne..tror det eftersom hon hjälpte han med lägenheten många frågor
Någon som forskat mer och har något matnyttigt att komma med?
Syns hon i Stockholmsvimlet?
Citera
2016-12-20, 21:01
  #2
Medlem
hazzos avatar
http://www.expressen.se/nyheter/mona...ner-i-pension/

Hon gör gissningsvis ingenting. Har gått från statsministerkandidat till att hamna i en förundersökning för brott. Hon har alltid klarat sig hittintills så nu måste det vara ett chocktillstånd då alla tidigare kontakter är borta. Ingen vill sammankopplas med henne.

Tragisk resa.
Citera
2016-12-20, 21:54
  #3
Medlem
Hon har det säkert skönt med sin starke,väl-hängde livvakt i ett lyx hotell i New York.
Och gissa vad? Det är du och jag som betalar notan. Lita på mig!
Vad skall du göra på Julafton?
Citera
2016-12-20, 22:05
  #4
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Politiker

Strix/Mod
Citera
2016-12-25, 16:27
  #5
Medlem
JustZlatans avatar
Hon har säkert flytt landet och uppmärksamheten.
Citera
2017-08-08, 12:17
  #6
Medlem
Hon lär ha gått i årets Prideparad 2017. Samt på några begravningar tidigare i år ...
Citera
2017-08-08, 16:15
  #7
Avstängd
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Hon lär ha gått i årets Prideparad 2017. Samt på några begravningar tidigare i år ...
Begravning av hennes karriär och begravningen av utsikten att få sitta i framtida tv-soffor och svamla hoppas jag...
Citera
2017-08-09, 16:19
  #8
Medlem
Mr.Swedens avatar
Tycker någon tidning kunde söka upp MS och ställa lite frågor ang insatsen mot våldsbejakande extremism. Är det sant att allt kärringen åstadkom var en telefonlinje? Som sanktionerades av Alice B Kunke? Som sanktionerades av Svetsarn Löfven?

Dagens Socialdemokrati må vara av historiskt uselt mått, men med MS på absolut jumboplats. Finns det någon av kretinerna på Sveavägen 68 som vill förknippas med henne eller är alla broar brända?
Citera
2017-10-05, 13:24
  #9
Medlem
Intervjuas på ABF, Sveavägen, strax före jul ...

http://abfstockholm.se/event/2017/12...g-mona-sahlin/
Citera
2017-10-15, 10:36
  #10
Medlem
Jag undrar också, vad gör hon idag? Var bor hon? Vad lever hon av? Det visade väl sig att hon var rätt pank?

Jag befarar naturligtvis att hon fortfarande lever på oss skattebetalare, men vore intressant att veta exakt vad hon får (riksdagspension? Avgångsvederlag? Fallskärm? Allmosor?), och hur länge det kommer hålla i sig?

Ofattbart att man i hennes situation, med de inkomsterna hon haft under alla år, och de minimala utgifter hon suttit på (haft mycket förmåner, såsom hyra betald, transportersättning etc etc) inte lyckats få ordning på sin ekonomi. Tänk om alla vore som henne.

Blir så arg, en sån broilersossepamp som aldrig behövt lyfta ett hederligt handtag i hela sitt liv. Äckligt. Därav min undran- vad gör hon?????
Citera
2017-10-16, 12:48
  #11
Medlem
johanjosefssons avatar
Hon gör allting utom att betala dagisavgiftr och P-böter, den gamla häxan!
Citera
2017-10-21, 22:15
  #12
Medlem
Kebabfysikers avatar
Jag vill också veta vad Mona gör nu. Har hon flytt Sverige? Samlar hon betalningsanmärkningar hos Kronofogden? Letar latinamerikanskt lammkött på någon bar i Bogota?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback