Som Jassa sa nu, "jag säger dagligen att de inte kan lita på mig"?! Jag har ALDRIG hört henne säga det till Jullan och Sami! SÅ FULT.
Alex lackade nog ur för att han fick veta att Jullan inte "kämpade" för honom när de skulle rädda någon, när de räddade Frida. Herregud trodde han att han och Jullan va så nära varandra? Han hade inte kämpat för henne heller om det var tvärtom. FULT allting.
Ludret är en lömsk liten slyna. Spelar spelet till max och har gjort sen dag ett. Men hon spelar på ett så lömskt sätt så kan vara svårt att se för dom lite mer lågbegåvade människorna.
Hänger fan inte med i deras planer. Vad bestämmer Jasse, Vicky och Alex nu?
Tror de som kör för många spel samtidigt bara kommer gräva sin egen grav. Man ska vara smart och spela försiktigt men inte köra tretton dubbelspel och vara undercover agent i flera grupper. Det håller inte
När presenteras Julia som vinnare efter gårdagens tävling, eftermiddag?
Säkra nu fan inte Martin, vill skicka in ett brev, skrika in i tvn. Hellre säkra Alex då eller Sami
Säkra nu fan inte Martin, vill skicka in ett brev, skrika in i tvn. Hellre säkra Alex då eller Sami
Förmodligen aldrig eftersom hon inte vann tävlingen.