2020-04-05, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Då får vi tänka på att sami kommer klara sig oavsett om vi röstar på honom så föratt få ut mergim eller Viktoria så får vi rösta kvar Alex

Tänkte också så, Sami klarar sig så vi får gå ihop och lägga vår röst på Alex om man ska rösta vem som ska få stanna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror att Alex i hemlighet skulle bli lättad om Vicky åkte på måndag. Han har snärjt in sig själv i så många grupper, lovat lojalitet hit och dit, men på sistone har Vicky pressat honom ganska mycket om var han sätter henne i rangordningen. I dagens utfrågning av tittarna så sa han visserligen att Vicky är hans nummer ett, men jag tycker det känns som att HAN kände sig tvungen att hålla fast vid det, för att upprätthålla fasaden mot oss tittare.

Håller med helt och hållet , hoppas Viktoria åker så får Alex hjälpa sami med formen och humöret till final så sami vinner allt , när julia sa att Alex kommer åka ut så såg verkligen sami sjukt ledsen ut och sa att de hade varit tråkigt
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Kan vi räkna ut hur många vi är som kommer rösta ut Victoria oavsett vem hon sitter mot på måndag?

ALLA som ser detta, skriv "Jag" och citera detta om ni tänker rösta UT Victoria, vilket jag hoppas alla gör.
Jag kommer rösta kvar Viccan bara för att produktionen bryr sig så mycket för att hålla kvar Amilia. Jag orkar inte bry mig mer så jag kommer att rösta motsatt av vad jag egentligen vill
2020-04-05, 01:28
Bannlyst
Lång censur, är det Julia som dampar?
Tjejerna är sexuellt frustrerade, skulle behövts en Roddan i huset som kunde gjort dom lyckliga🍆💦
2020-04-05, 01:29
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Kan vi räkna ut hur många vi är som kommer rösta ut Victoria oavsett vem hon sitter mot på måndag?

ALLA som ser detta, skriv "Jag" och citera detta om ni tänker rösta UT Victoria, vilket jag hoppas alla gör.

Jag vill ha ut Vicky mest av alla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Håller med helt och hållet , hoppas Viktoria åker så får Alex hjälpa sami med formen och humöret till final så sami vinner allt , när julia sa att Alex kommer åka ut så såg verkligen sami sjukt ledsen ut och sa att de hade varit tråkigt
varför säger hon att han kommer åka
Medlem
likebananass avatar
Fan när man ser nu så gillar jag Amelia. Hon kan vara riktigt rolig ibland och undrar hur huset skulle vara utan henne nu när Glasman är borta. Normalt sett vill jag ha ut henne men i dessa stunder är hon en färgklick. De båda är ju skitroliga att se när de super ner sig.
2020-04-05, 01:31
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan när man ser nu så gillar jag Amelia. Hon kan vara riktigt rolig ibland och undrar hur huset skulle vara utan henne nu när Glasman är borta. Normalt sett vill jag ha ut henne men i dessa stunder är hon en färgklick. De båda är ju skitroliga att se när de super ner sig.
Exakt, håller med. Amilia ska vara kvar ända till finalen!!! och jag hoppas hon vinner allting!
Bannlyst
Undrar om Mergims familj kommer bjuda hem Lennie på familjemiddag efter det här?
Dom är ju trots allt rätt söta ihop 🥰🥰
Medlem
skillemandinkis avatar
Asså kolla skinkryttarna !!! Wtf
Medlem
TruckUrbans avatar
Kolla vad lycklig Rimjob är när Lennie slänger sig runt hans hals

Och nu kommer blåvalen och lägger sig på honom
Medlem
theeaglefalks avatar
Såg dagens avsnitt?
Vad fan gick snett när blåval räddades att sitta säkert?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in