Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Men för f-n, sluta med "vi" Du tillhör inte vårt samhälle.
Nu vet inte jag så mycket om dig, förutom att du alltid är arg, men utifrån det allmänna intryck jag får från dina inlägg så bedömer jag att jag i mitt liv har betalat mer svensk skatt än vad du har.
Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Varför ska jag göra prognoser, när det finns experter som kan göra det bättre.
Ge mig då en länk till den expertprognos du litar mest på. Tack på förhand.
Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Dina "prognoser" är ju ett skämt, dina dillanden om jämförelser med Italien är ju idiotiska, har du inte ens grundskolekunskaper? nej tydligen inte.
Inte för att jag uttryckte mig på det sättet i den åldern, men min grundskolefröken hade förmodligen felmarkerat "dina dillanden" och rättat till "ditt dillande".
Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Din förra "prognos" var ju fel med över 100%, pajas.
Det vet vi iofs inte förrän på måndag, pajas, men oavsett vilket så är min prognos ett oändligt antal procent bättre än den Anders "kulmen kommer på lördag" Tegnell gav för några veckor sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Varför måste man bli rädd för att många riskerar dö, varav en överväldigande majoritet är redan på dödens rand?
Var har jag skrivit att du "måste" bli rädd?
Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Varför såna som du österifrån sår hat och misstro är väl enkelt att begripa sig på, driver du med oss eller ?
Om det är "enkelt att begripa sig på" så borde det väl vara enkelt för dig att skriva din förklaring. Kom igen nu.